Uncategorized

לטעום מהדרום: "פסטיבל של אוכל" בטיילת אילת

הפסטיבל מתקיים רגע לפני חג הפסח, בתקופה שבה התלמידים כבר בחופש מבית הספר ומשפחות רבות עושות את דרכן לאילת ומתלבטות לא פעם – לאן לצאת לאכול בערב? לפחות לשלושת ימי הפסטיבל – ההתלבטות נגמרה: יוצאים אל הטיילת, כל המסעדות כבר שם – עומר'ס, אחלה, אולה, אבניו ביץ', ברביס, ניוז קופי, חוף הויליג', פיפט אווניו, חומוסוף, ברבריא, שניצל קונספט, פינצ'יטו, קולוניה, המבשלה, מיקה ופיצה דל פיירו.
זהו האירוע והמקום היחיד בארץ שבו אפשר לאכול אנטריקוט בפראנה או שרימפס בשמנת, סלט עוף אסייתי וחומוס טרי משובח, ריזוטו-ראגו פטריות עם קרם תירס וקונפי עגבניות, לשתות קוקטייל היער השחור או בירה אילתית אמיתית – מעל 60 מנות שונות, קוקטיילים, קינוחים ותוספות!
על במה שמוקמת במיוחד לפסטיבל יתקיימו כל ערב מופעים לילדים, לנוער ולכל המשפחה. כוכבי הילדים האהובים שי ורועי, טל מוסרי וכח הקצב יופיעו ברצועה הפותחת, האולטראס, נועה קירל, איב&ליר וחן אהרוני יופיעו בשעות הערב המוקדמות ואחרי שמסיימים לאכול, חוזרים אל הבמה להופעות של נצ'י נצ', חנן בן ארי וכנסיית השכל. כל ההופעות – ללא תשלום!

פסטיבל של אוכל באילת, 29-27 במרץ, בטיילת מול קניון מול הים, 24:00-18:00.

צילום: רול, רוני בלחסן וחיים דוד

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות