חדשות

גבעתיים נפרדת מסמ"ר שחר סטרוג, חייל דובדבן שנהרג אמש מפליטת כדור. חברים מבית הספר נפרדים

במצ"ח חוקרים חשד כי מותו של סטרוג נגרם כתוצאה ממשחק אסור בנשק או שימוש אסור באקדח על ידי הלוחם שפלט כדור.

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, הנחה על הקמת ועדת חקירה להפקת לקחים מהאירוע בראשות מפקד "עוצבת השרון", אלוף-משנה בצלאל שנייד.

שחר סטרוג ז"ל היה בוגר בית הספר שמעון בן צבי ויוצא שבט צופי גבעתיים. הוא הותיר אחריו הורים – מיכל וקובי ואחות בכיתה ט', עדי, שלומדת אף היא בשמעון בן צבי.

חבריו של סטרוג מספרים על צעיר עם אמביציה גדולה, מבריק ואהוב מאוד על חבריו. "חיכה לו עתיד מזהיר, הוא היה אדם עם מטרות מאוד גבוהות בחיים", מספר עידו על שחר שהכיר.

עיריית גבעתיים תעמיד אוטובוס לבית הקברות, שייצא בשעה 13:45 מרחוב משמר הירדן 16 (תחנת האוטובוס הסמוכה למגרש הכדורגל בית שרת). הלווייתו של סמ"ר שחר סטרוג תיערך בשעה 15.00 בבית העלמין הצבאי שבקריית שאול.

ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק ספד לסטרוג וכתב: "הודעות מסוג זה הן סיוט מר לכולנו. לצערי, אמש איבדה גבעתיים עוד אחד מטובי בניה, שחר סטרוג ז״ל, לוחם ביחידת דובדבן. אין לי אפילו מילה אחת לומר שתנחם את ההורים קובי ומיכל ואת האחות הצעירה עדי, יחד עם שאר בני המשפחה המורחבת, כי אין ולא תהיה בשפה העברית מילה שתוכל לנחם הורים שאיבדו את היקר להם מכל. אני יכול רק לנסות ולחזק את המשפחה, ולהביע את השתתפותי באבלם הכבד מנשוא, בשם כולכם, בשם 60,000 תושבי גבעתיים".

 

תמונה: סמ"ר שחר סטרוג ז"ל. צילום: דובר צה"ל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות