חדשות

בלעדי: העירייה תציב פקח מיוחד וקבוע ברחוב רוטשילד בראשל"צ, בעקבות תלונת התושבים על פאב שהפך את חייהם לגהינום

אחת מתושבות המקום סיפרה ל"ניוזים מרכז": "אתם מוזמנים להגיע לרחוב רוטשילד בשעות הלילה, יש רק פאב אחד שהופך את החיים כאן לגיהנום. בלבולי המוח על להפוך את ראשון לתל אביב לא תופסים כאן מאחר ובתל אביב כל בעל פאב יודע שכשאנשים מתיישבים בחוץ מעדכנים אותם שבשעה 23:00 הם עוזבים, או נכנסים פנימה ובשעה 23:00 מקפלים את הכיסאות והשולחנות בחוץ (כך אפשר לשלוט על הרעש שהלקוחות עושים ומונעים מלכתחילה רעש). אבל בעל הפאב כאן טוען שאין לו שליטה על הרעש שלהם.

אגב, לבעל הפאב אין היתר והוא השתלט על המדרכה מה שמהווה מטרד גם בשעות הערב. הוא טוען שהוא משלם ארנונה אך מסרב להציג הוכחה לכך. הוא הפך את החיים פה לגיהנום. רעש שגם מתים שומעים עד 4 לפנות בוקר. דיירי בניין שלם מתקשרים במשך חודש, כל לילה לפיקוח ולמשטרה. יש צילומי וידאו מכל כיווני הבניין, הם מגיעים, עוצרים לשתי שניות את הניידות מול הפאב וממשיכים בנסיעה.

"הפיקוח והמשטרה טוענים שהם נתנו דוח כל לילה בעוד שהדיירים רואים שהם לא יצאו מהניידות אפילו (אולי דוח בטלפתיה?). אין עסק שהיה מקבל דוחות במשך 30 יום והיה נשאר על הרגליים! הרעש נוראי הפכו את שעות השינה של כל הדיירים!!! בלתי אפשרי לישון, יש דיירים עם תינוקות וילדים קטנים, דיירים מבוגרים מאוד, גיהנום שלם בגלל פאב אחד שהחליט לצפצף על החוק".

פנינו לתגובת עיריית ראשון לציון, שבפיהם הייתה גם בשורה גדולה עבור התושבים: "לפאב המדובר נרשמו בשנה האחרונה עשרות דוחות בשל הקמת רעש במקום מגורים, עישון, תברואה ועוד. יתרה מכך, החברה לביטחון מינתה פקח מוסמך, אשר יפעל ברחוב רוטשילד באופן קבוע ויאכוף רעש והפרות של סדר ציבורי כנגד הפאבים, בתי הקפה ועסקי הבילוי האחרים. אנו מקווים כי פעילותו תשפר את המצב הקיים באופן מיידי".

אז לידיעת התושבים יש מעכשיו פקח קבוע שמוצב ברחוב.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות