חדשות

תופעה "חדשה" בת"א: צואה נמרחת על רכבים ואף דלתות בתים בשכונות שונות בעיר. זה כבר הגיע למשטרה

אלא ששם זה לא נגמר – כעבור יום עוד תושב ברחוב בר כוכבא מצא את אותה "המתנה" מונחת על שמשות רכבו החונה סמוך לביתו. למען הסר ספק הוא סיפר למערכת "ניוזים": "זה לא שחניתי במקום אסור או הרגזתי מישהו. חניתי במקום בו אני חונה כבר שנים ליד הבית, אין י סכסוך עם איש. מי עושה דבים כאלו?".

אלא שאם חשבתם ששם נרשם שיא הגועל, חכו ושמעו למה התעוררה תושבת שכונת פלורנטין בתל אביב, אתמול בבוקר.

גללי הצואה שהודמו על הרכב שחנה ברחוב הברזל לפני מספר ימים, ברמת החייל. צילום: פייסבוק

וכך סיפר אחד השכנים שלה, באחד מבנייני השכונה, ספובט שכתב ופירסם בקבוצת התושבים הגדולה "תושבי שכונת פלורנטין": "התמונה הזו צולמה (מה שנראה בכתבה למעלה מ.נ) ממש עכשיו ברגעים אלו-אתם שואלים את עצמכם מה זה?! אז אני אגיד לכם.. זה חרא שמרוח בצורה אמנותית מאוד על הדלת של השכנה שלי! הבחורה חזרה מבילוי בשעות הבוקר הלכה לישון קמה ב9 ורואה צואה מרוחה על הדלת שלה כולל פעמון וידית..חשוב לציין שאין לבחורה כלב.

עכשיו עזבו את הריח שמתפזר בכל המסדרון ונכנס לנו השכנים לבתים-מה זה הדבר הזה לעשות מעשה כזה מטורף ולהפחיד בחורה צעירה שגרה לבד וגם לגרום לנו השכנים לעוגמת נפש..
ואם מישהו חושב שמישהו כאן מפריע לאחר אפשר לבוא להגיד לדבר ולסדר את העניינים-כי זוהי השכונה, דירות קטנות שמחולקות בתחת של האחר ומפוצצות במלא חבר׳ה צעירים..
אז אם במקום גל פריצות עברנו למרוח חרא על הדלתות זה נורא נחמד הגיוון-אבל נדע לטפל בזה בהתאם".
אתמול ניגשה אותה דיירת לתחנת המשטרה והגישה תלונה בעניין. אלא שלכולם ברור שיהיה קשה עד בלתי אפשרי למצוא מי הפך מעשה זה להרגל מגונה ברחבי העיר?

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות