חדשותהכי חם באתר

מרגש: בן 85 גידל שיער ארוך כדי לתרום אותו לחולי סרטן. ביום שישי הגיע להסתפר ולתרום וריגש רבים

שלא כמו רבים בני גילו, שיערו של צוקר היה ארוך במיוחד ונקלע לצמה מאחור.

צוקר ניגש לבעל המספרה נאור והייתה לו בקשה אחת: "לעשות טוב לחולי סרטן".

וכך מספר נאור: "רגע אחד, זה מה שצריך בשביל לעצור ולקבל פרופורציה במרדף היום יומי שלנו.

רבים מאיתנו חווים את הרגע הזה אך מדפדפים אותו וממשיכים הלאה כלא כלום. בשבילי הרגע הזה קרה ביום שישי האחרון וההתרגשות לא עוזבת אותי מאז: שמונה שנים אני ספר, במסגרת עבודתי פגשתי הרבה אנשים ולקוחות אך ביום שישי האחרון התרגשתי באמת, עצרתי לרגע ופשוט חשבתי כמה פשוט וקל לאנשים מסוימים להעניק מבלי לחשוב, מבלי לצפות לתמורה או חיזוק כלשהו מהסביבה.

נאור ואליהו צוקר לפני התספורת. צילום: נאור צלישר

תשאלו את אלי צוקר, אדם מבוגר וצנוע בן 85 שנכנס למספרתנו ביום שישי ובליבו רק בקשה אחת – לתרום את שיערו לחולי סרטן, ולגרום למישהו בעולם הזה לחייך ולו לכמה רגעים על הסבל הגדול שהוא חווה".
אליהו צוקר בן ה-85 גידל את שיערו כדי לתת נחת לחולה סרטן שזקוק לשיער יותר ממנו.

כל מי שנכנס לתרום מקבל במספרה של נאור תספורת חינם כמובן. נאור עצמו איחל בהתרגשות למסתפר "הצעיר": "כן ירבו אנשים כמוך, שבשבילם גיל הוא באמת רק מספר. מאחל לך שתמיד תמשיך להיות בצד התורם, שפע של בריאות אושר ואריכות ימים! שרק נהיה מוקפים באנשים כמוך טובי לב ומלאי נתינה ששופכים ים של אנרגיה חיובית לכל חדר שהם נכנסים אליו!".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות