חדשות

עושה היסטוריה: תושבת מודיעין בת 28 נבחרה למצילה הראשונה בחופי הים בישראל

"זו עבודה מאוד אינטנסיבית אבל אני מאוד אוהבת את הים", מספרת בר נתן שמספרת כי כדי לעבוד כמצילה בים, יש לעבור קורס מצילי ים, ששונה ברמת הקושי מקורס מצילי בריכה "במבחן האחרון בקורס, צריך לקחת חסקה, ובהתקפות גלים בגובה של מטר לפחות, לחלץ אדם שטבע. זה מאוד קשה, מאוד פיזי".

את המצילה החדשה ברך ראש עיריית ראשון לציון, דב צור שאמר: "כחלק מהאג'נדה שלנו לקידום נשים, שמנו לעצמנו למטרה לגייס את המצילה הראשונה לחופי הים היפים של עירנו. לשם כך, הובלנו קמפיין שקרא לנשים להגיש מועמדות לתפקיד, שעד כה היה נחלתם של גברים בלבד. כפי שהצלחנו בעבר לגייס שורה של נשים לתפקידי מפתח בעירייה, כך נמשיך ונגייס נשים לתפקידים שונים בעירייה".

בר נתן תצטרף ל-23 המצילים באגף החופים והאגמים בעירייה האחראים על שישה חופים מוכרזים. לבר נתן מצפה יום עבודה ארוך יותר מעמיתיהם בשאר חופי המדינה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות