חדשות

צפו בתיעוד: תושב ראשל"צ נהג בפרעות ברכב ללא רישיון נהיגה, פגע ברכבים חונים ותקף והכה תושבים שניסו לתעד זאת

מיד ובסמוך לכך, יצאו מספר תושבים המתגוררים בסמוך והחלו לתעד את המקרה, יחד איתם הגיעו אחיו הקטין של הנאשם וחבר נוסף. הנאשם דרש מאחד התושבים שצילם כי ימסור לידיו את מכשיר הסלולר, כשהתנגד לכך, החלו הנאשם ואחיו הקטין להכות אותו עד שנמלט לתוך ביתו הסמוך כשהאח הקטין והחבר רודפים אחריו לתוך הבית וממשיכים להכות אותו.

תושב אחר הוציא את השניים מהבית אל הרחוב, ואז החלו השלושה לתקוף גם אותו באגרופיהם בכל חלקי גופו עד שנפל. כאמור, השוטרים שהגיעו למקום עצרו את הנאשם, את אחיו הקטין ואת חברו ולקחו אותם לחקירה בתחנת המשטרה.

מעצרו של הנאשם הוארך בראשית השבוע בבית משפט השלום בראשל"צ, ואתמול כאמור הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין שימוש ברכב בלי רשות, נהיגה פוחזת של רכב, תקיפה סתם ע"י שניים או יותר, שימוש בכוח או באיומים למנוע מעצר, נהיגה מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם ונהיגה ברכב ללא ביטוח.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות