חדשות

נעצרו חשודים בתקיפת הצעיר בשישי במתחם התחנה בת"א. עדיין מחפשים מי דקר את המהנדס הצעיר שיצא לעשן ליד ביתו בת"א, בשישי בלילה

לצד זה עומד סימן שאלה גדול מעל התקיפה שהתרחשה אף היא בליל שישי, כשצעיר כבן 27 – מהנדס בחברת היי טק, יצא מביתו בתל אביב לעשן סיגריה. בעודו עומד מחוץ לבית, הגיעו מספר צעירים, כך לפי עדותו: "הם ביקשו ממני מצית כדי להדליק סיגריה, אמרתי להם שאין לי עליי ואז הם תקפו אותי".

הצעיר נדקר והובהל במצב בינוני לבית החולים, זאת לאחר שחברתו שמעה מהבית קולות התקוטטות וכשהציצה מבעד לעינית הדלת ראתה את בן זוגה מתבוסס בשלולית דם. אז היא הזעיקה מד"א ומשטרה.

במשטרת מרחב ירקון מודים שכרגע אין להם כל כיוון חקירה בנוגע למי שהיה מעוניין לתקוף מהנדס צעיר שאין לו כל קשר לעולם הפלילי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות