חדשותהכי חם באתר

עיריית ראשון לציון תשלם פיצוי גבוה במיוחד לצעיר שנפל מגג מוסך באזור התעשייה בעיר ונותר משותק. אז למה העירייה משלמת ולא בעל המוסך?

בעל המוסך והעובד טענו כי בשום אופן לא הורו לצעיר לעלות לגג, מתוך ידיעה כמה הדבר מסוכן.

העירייה טענה מצדה שהגג לא היה אמור מלכתחילה לשאת משקל אדם והיתר הבנייה אפשר להקים במקום ״גג קל״ מאסבסט, סוג בנייה הנפוץ באזורי תעשייה. לדבריה, אף אם הגג חרג מההיתר, תוספת לוחות הפרספקס לא שינתה את מצבו ההנדסי שלא נועד מלכתחילה לאפשר הליכה עליו.

שופט בית המשפט המחוזי קיבל את טענת ההגנה של בעל המוסך ופטר אותו מאשמה. לעומת זאת, השופט קיבל את התביעה נגד העירייה. הוא קבע שהיתר הבנייה ניתן כדין ואולם העירייה התרשלה כשנתנה רישיון עסק לנתבע כשהגג לא עמד בדרישות ההיתר, לאחר שחוק רישוי עסקים נועד בין היתר להבטיח את קיום חוקי התכנון והבנייה. במקרה זה, הגג היה אמור להיות עשוי מאסבסט בלבד ולא משילוב של אסבסט ופרספקס שקוף שהוא זה שנשבר וגרם לנפילתו הקשה של הצעיר.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות