חדשות

חלם זה כאן: למה כבר חצי יממה בשכונת פלורנטין מנותקים מהמים?

אורי, אחד מתושבי השכונה פנה לעירייה בדף הפייסבוק וכתב כך: "כבר למעלה מ-12 שעות אין מים בכמה רחובות לפחות בשכונת פלורנטין. במוקד 106+ טענו אתמול בתשע וחצי בערב שהעניין ייפתר תוך חצי שעה. ב 12 בלילה אמרו שעד 1 יהיו מים. ב-6 בבוקר התחייבתם ל-7. ב-9 מוקדנית העבירה אותי למנהל משמרת כי אין לה זמן אלי, ואחרי שהמתנתי 5 דקות, השיחה התנתקה. אני חולה ורוצה להתקלח ולהרתיח מים לתה".

התושבים לא אמרו נואש ושאלו שוב מוקדנית למה עדיין המים לא שבו – קבלו את התשובה שהם קיבלו:

"טוענים שיש רכב שחונה מעל פתח לצינור, ושכל עוד הרכב חונה במיקום בו הוא חונה, לא ניתן לעשות דבר כלשהו. למה הרכב לא הוזז לפני 11 שעות ו 50 דקות? למה אין כאן משטרה עכשיו? איפה הצוות של מי אביבים כדי לבצע את הטיפול הנדרש, שרק מחכה לכך שהרכב יזוז? לבן אדם המסכן במוקד 106+ אין מושג מה לומר לי, כי אין לו מושג מה קורה ומי אחראי ועל מה".

בעירייה שהוכיחה כי אין בעיה לגרור רכב שחונה במקום ללא אישור, תוך זמן קצר, מחכים למשהו לא ברור ובינתיים רחובות שלמים בפלורנטין ללא מים.

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה שנבעה מעיכוב בשל בעיית גישה. היא טופלה על ידי תאגיד המים".

 

צילום: אילוסטרציה

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות