חדשות

מטופלי קופת חולים "כללית" במגדלי העיר בראשון לציון נדהמו לראות ביום גשום, איך נראה מקום שאמור להיות סטרילי ומזמין. מה אומרים על כך ב"כללית"?

לפי שני מטופלים הפוקדים את המרפאה, לא מדובר בבעיה חדשה, אלא בבעיה ידועה וקיימת מזה זמן.

אלא שהמטופלים שציפו לראות מרפאה של "כללית" נקייה וסטרילית, נדהמו שוב מהמראות.

בעלי עסקים אחרים ב"מגדלי העיר" טוענים כי הבעיה ידועה ונמצאת בעוד עסקים וחללים במבנה, וכי מזה כמה שנים הם מבקשים לקבל אישורים לשיפוץ המבנה אך אלו לא ניתנים להם.

הגג הדולף והדליים במרפאת "כללית" במגדלי העיר בראשון לציון. צילום: פייסבוק מאיה גחם

באחד הפוסטים ברשת החברתית טענה אחת המטופלות כי ככה נראות המרפאות ב"מזרח ראשון לציון המוזנחת", כך לדבריה.

בינתיים מהנהלת "כללית" הגיבו ואמרו ל"ניוזים מרכז": "אנו מתנצלים מעומק הלב בפני לקוחות הקופה ועושים כל שניתן לטפל בבעיה. חשוב להסביר כי המרפאה נמצאת במרכז מסחרי ובתקרתו התגלו סדקים המאפשרים חדירת מי גשמים. נציגי כללית פנו לוועד המרכז המסחרי בבקשה לאטום את הגג אך הפעולה לא בוצעה לאור סירוב של חלק מבעלי הנכסים במרכז. בתוך כך, צוות האחזקה במרפאה פועל למציאת פתרונות נקודתיים ומקומיים באופן מידי".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות