ישר ולענייןהכי חם באתר

ד"ר טלי פרידמן, מומחית מובילה ושיאנית ניתוחי עיצוב הגוף והפנים מספרת על האמנות שברפואה הפלסטית והשליחות: "אנשים אומרים לי שאני משנה חיים"

הניתוחים השכיחים ביותר

 

בתחום הכירורגי, שכיחים ביותר ניתוחי מתיחת בטן, ניתוחי פנים ,עיצוב חזה, פיסול הגוף, באמצעות Vaser High Def , זרועות וירכיים וכן ניתוחי ה-"מאמי מייק אובר" – ניתוח לעיצוב הגוף לאחר הרזיה ולידות.

כמות הניתוחים למתיחת בטן היקפית עלתה בארץ במאות אחוזים בעשור האחרון, ואין ספק שלד"ר פרידמן יש השפעה לא מבוטלת על המספר הזה. אבל, לדבריה, יש לכך סיבות נוספות: המודעות בתחום עלתה, השיח בנושא פתוח, הטכניקות השתכללו, הורידו גם את מפלס הכאב, החזרה לשגרה מהירה ויש פתרונות חדשים בתחום הצלקות.

"נקודת המבט הנכונה היא הוליסטית על האדם כמכלול ובעיקר על הפרופורציות. אני לא מנסה להפוך אנשים למי שהם לא. אני מנסה לשפר את המראה על בסיס נתוני הגוף וגם לנסוך במטופלים בטחון כדי שיאהבו את עצמם", מסבירה ד"ר פרידמן ומוסיפה בסיפוק: "אנשים אומרים לי שאני משנה חיים… אלה הפידבקים שאני מקבלת".

אחד הניתוחים הפופולאריים הנוספים – הוא ניתוח הצערת הפנים והצוואר והשבת נפחים שמבטיח תוצאות יפות וטבעיות.

 

ד"ר טלי פרידמן: "אני מנסה לשפר את המראה על בסיס נתוני הגוף וגם לנסוך במטופלים בטחון כדי שיאהבו את עצמם". צילום: מרפאות טלי פרידמן

טיפולי האסתטיקה הפופולאריים ביותר

 

 

גם בביקוש לטיפולי האסתטיקה חלה בשנים האחרונות עלייה משמעותית.

מחלקת האסתטיקה הוקמה ומובלת על ידי ד"ר מוני פרידמן, כירורג כללי ומומחה בתחומו, ובה מבוצעים מגוון טיפולים אסתטיים.

בין הטיפולים הפופולאריים המתבצעים במרכז על ידי ד"ר מוני פרידמן, ניתן למצוא את: הזרקות חומצה היאלרונית; הזרקות בוטוקס;  טיפול להפסקת זיעה; טיפולים לטשטוש קמטים, שיפור מרקם העור ומיצוקו; טיפול בצלקות ניתוחיות וצלקות כתוצאה מכוויות או אקנה; מתיחת פנים באמצעות חוטים; עיבוי שפתיים; טיפול בנגעי עור (נקודות חן בולטות, קסנטלזמה – הצטברות שומן מתחת לעור העפעפיים, דבלולי עור ועוד); טיפול בפיגמנטציה, כתמי שמש וגיל; טשטוש סימני מתיחה; טיפול בשקעים וכהויות סביב העיניים ועוד.

הטיפולים מבוצעים באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום, על ידי מיטב הרופאים, המומחים ואנשי המקצוע הטובים ביותר, המעניקים במקום חוויית טיפול מלאה ונעימה.

תחום הרפואה האסתטית התפתח מאוד בשנים האחרונות ופתרונות מדעיים מאפשרים לשמור על מראה צעיר יותר ולאורך זמן רב יותר. התוצאות המושגות משפיעות לטובה על הדימוי העצמי ותחושת הביטחון של המטופלות והמטופלים. בחלק מהמקרים, הזרקה של חומרי מילוי מתקדמים, מהווים תחליף לניתוח ומספקים מענה הולם לשיפור המצב הקיים. הגיל שבו מטופלים מגיעים לטיפולי אסתטיקה הולך ויורד עם השנים, וניתן להבחין בכך שיותר נשים וגברים מעוניינים לשמר את מראה הפנים הצעיר והרענן. המודעות לשמירת רעננות הפנים הולכת ועולה. להתפתחות הרפואה האסתטית הלא פולשנית יש תרומה רבה בכך שכמעט כל אדם ידו משגת לטיפולים אלו.

ד"ר טלי פרידמן. בתום התמחותה נסעה להתמחות- על בניתוחים לעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל בפיטסבורג ארצות הברית. צילום: מרפאות ד"ר טלי פרידמן

תחושה של שליחות

 

כבר כילדה חלמה ד"ר פרידמן להיות רופאה. בגיל 18, היא לקחה את  החלום צעד אחד קדימה כשהתקבלה ללימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב, במסגרת העתודה האקדמאית. עם סיום הלימודים גויסה לצה"ל, ובין השאר שירתה כרופאה של בית ספר לצניחה, השתחררה בדרגת רס"ן והחלה התמחות בכירורגיה פלסטית ב"אסף הרופא".

בתום התמחותה נסעה להתמחות- על בניתוחים לעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל בפיטסבורג ארצות הברית – תחום שהיה אז בחיתוליו בארץ.

עם שובה ארצה, ניהלה ד"ר פרידמן מרפאה לעיצוב הגוף ב"אסף הרופא" ובמקביל  הקימה את "המרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף והפנים", שבבעלותה, המטפל באלפי לקוחות מאז הקמתו.

בנוסף, ד"ר פרידמן עוסקת רבות במחקר קליני, מאמריה מתפרסמים בעיתונות המדעית והיא מרצה בכנסים חשובים בחו"ל.

ד"ר מוני פרידמן. מחלקת האסתטיקה הוקמה ומובלת על ידי ד"ר מוני פרידמן. הטיפולים מבוצעים באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום. צילום: מרפאת ד"ר טלי פרידמן

 

מפלסטיקה ועד אסתטיקה – כל אחד והטיפול המתאים

 

ב"מרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף והפנים", ניתן למצוא את הטיפולים הבאים:

 

בתחום הניתוחים הפלסטיים: הסרת עודפי עור ועיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל – מתיחת בטן, עיצוב זרועות,עיצוב ירכיים, עיצוב עכוז, הרמת פלג גוף תחתון ועליון; עיצוב הפנים והצערתם- מתיחת פנים וצוואר, הרמת גבות, ניתוח עפעפיים; עיצוב החזה הנשי- הקטנת חזה, הגדלת חזה , עיצוב והרמת שדיים, גניקומסטיה- עיצוב והרמת חזה גברי. שאיבות שומן בטכנולוגיות מתקדמות (Vaser High Def); הזרקות שומן; Mommy Makeover (עיצוב הגוף והצערתו לאחר הריון ולידה).

 

בתחום הטיפולים האסתטיים: הזרקת בוטוקס; פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורונית; מירה דריי-טיפול בהזעת יתר; טיפול בצלקות שונות- ניתוחיות, אקנה ואחרות; טיפול בסימני מתיחה; מזותרפיה; הסרת נגעים בלייזר; מתיחת פנים באמצעות חוטים; טיפול בקמטים ורפיון העור; טיפול בכתמי שמש, גיל ופיגמנטציה; חידוש מרקם העור (rejuvenation); מיצוק עור הפנים ואזורי הגוף; טיפול בכלי דם ועוד.

 

המרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף והפנים

ברודצקי 43 רמת אביב

036045777    

info@talifriedman.com

http://www.itzuvhaguf.co.il/

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות