ניוזים חמיםבריאותבית שמש

בית שמש: במעמד חגיגי חנכה כללית מרכז לבריאות האישה ומרכז לרפואה יועצת

הנהלת כללית בראשות המנכ"ל אלי כהן הגיעה ליום עבודה בבית שמש. יחד עם ארז לוי מנהל מחוז ירושלים וחברי הנהלת כללית נוספים, חנכו מרכז רפואי חדש שנפתח בבית שמש לתושבי העיר והסביבה

הנהלת כללית ובראשה אלי כהן, המנכ"ל, סיירה השבוע בבית שמש. הבוקר התחיל בסיור במרפאת "המשלט". מרפאת כללית הוותיקה מבין המרפאות בעיר שהוקמה לפני 52 שנים ומעניקה שירותי רפואת המשפחה, ילדים ורפואה יועצת ענפה לתושבי העיר והסביבה. במרפאה התקיים שולחן עגול עם  נציגי העובדים מכלל הסקטורים מכל המחוז במהלכו למדו המנכ"ל, ראש חטיבת הקהילה ונציגת חטיבת משאבי אנוש על האתגרים הניצבים בפני מחוז ירושלים בשעה מיוחדת זו.

במהלך היום נערך סיור בהובלתו מר משה רוזנגרטן, מנהל מגזר החרדי במחוז, בשכונות החדשות בבית שמש, במרפאת כללית החדשה "פנינת הרמה" שנפתחה לרווחת המטופלים בשכונה החדשה ברמה ד' 3 לפני כחודש ימים.

הנהלת המחוז הציגה  סקירה נרחבת אודות ההישגים הבולטים והפיתוח הצפוי של השירותים במחוז ירושלים .

הסיור נחתם בחנוכת שני מרכזים גדולים הממוקמים בקניון "השדרה": "לב השדרה" מרכז לבריאות האישה ו"יועצת השדרה" מרפאה יועצת . שני המרכזים שנפתחו לרווחת תושבי העיר והסביבה לפני כשבוע ימים, משתרעים על שטח של כ-1,000 מטר וכ-9 מיליון שקלים הושקעו בהקמתם. המרכזים פועלים בסמיכות למכון "מור", מיסודה של כללית שנפתח במקום לפני כשנה. במעמד הפתיחה החגיגית השתתפו גם יובל שמחה, אדריכל המקום, ד"ר גילה הורנרייך עוזיאל, מנהלת המרכז וצוותים המקצועיים.

 

בתמונה: מעמד גזירת הסרט בטקס חנוכת מרכז בריאות האישה "לב השדרה" . מימין לשמאל, בשורה ראשונה: ארז לוי (מנהל מחוז ירושלים בכללית), לבנה הראל, מיכל סבח, ד"ר גילה הורנרייך עוזיאל. בשורה שניה: ד"ר נטע אלון שליב, ענהאל זרביב, שרון מליח, טלי חביב, אלי כהן (מנכ"ל כללית), משה רוזנגרטן. קרדיט צילום: נעם ריבקין פנטון

ד"ר נטע אלון שליב , מנהלת מינהלת הראל בכללית מחוז ירושלים אמרה בפתיחת הטקס: "המרכז הזה מסמל עבורנו את עוצמתה של כללית אחת. שיתוף הפעולה עם מכון "מור" מיסודה של כללית  בתחום שירותי CT, מרחב השד שיפתח בקרוב לצד מרכז בריאות האישה איכותי ומתקדם הכולל מרפאת פוריות וחדרי פעולה זעירים וכן רפואה יועצת זמינה עם מכון רנטגן חדשני וחדרי פעולה יאפשרו הנגשת השירותים למטופלי כללית בקהילה, בקרבת הבית, בבית שמש הצומחת".

מנכ"ל כללית, אלי כהן: "פתיחת מרכז לבריאות האישה ומרכז לרפואה יועצת בקניון "השדרה" בבית שמש הוא אירוע מרגש ומשמעותי. מדובר על מימוש החזון של כללית בכל מקום והוא הענקת שירותים איכותיים ביותר בכל מקום ובכל זמן. המרכז המתקדם, החדשני והמרהיב מכיל את הציוד המתקדם ביותר ואת אנשי המקצוע הטובים ביותר לרווחת תושבי העיר וכל תושבי הסביבה. אני גאה בעובדים שלנו שמעניקים את השירות הטוב  והאיכותי ביותר למטופלים. כללית הייתה הקופה הראשונה בבית שמש ותמשיך להוביל את השירותים הרפואיים האיכותיים ביותר".

"אני גאה מאוד על פתיחת מרכז רפואי בקניון "השדרה" בעל יכולות של בית חולים בבית שמש. עוצמתה של כללית היא  באיכות הגבוהה של הצוותים הרפואיים, נגישות מלאה וזמינות השירותים. ריכזנו במרכזים אלו, ב24 חדרים, את מיטב המומחים עם תתי ההתמחויות שונים על מנת להעניק את הטיפול ההוליסטי למטופלים בבית שמש. כללית צומחת יחד עם העיר. לצד מרכזים אלו, פתחנו ונמשיך לפתוח שירותים רפואיים על פי צורכי התושבים", סיכם בדבריו את הטקס ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים בכללית.

בסוף הטקס המרגש נשאו המשתתפים תפילה לשובם של החטופים, שלומם של החיילים והחלמתם של הפצועים.

קרדיט צילום: נעם ריבקין פנטון קרדיט צילום: נעם ריבקין פנטון
קרדיט צילום: נעם ריבקין פנטון
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות