ניוזים חמיםחדשות

קוקאין בשווי מיליוני שקלים בקופסאות אורז

בלשי ימ״ר ירושלים איתרו בהרצליה 16 ק״ג של חומר החשוד כסם מסוג קוקאין בשווי מוערך של למעלה מ-6 מיליון ש״ח. שלושה חשודים נעצרו, מלשי ימעצרם הוארך והחקירה במשטרה נמשכת

נערכה פעילות יזומה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים נגד סחר בסמים מסוכנים. במסגרת הפעילות המשטרתית, בלשי ימ״ר ירושלים ערכו חיפוש עפ״י צווי בימ״ש, במספר דירות מגורים ומחסנים במרכז הארץ.

באחד ממחסני בניין מגורים בהרצליה, ששייך לדירת מגורים של הוריהם של שניים מהחשודים שנעצרו, איתרו ותפסו השוטרים כ-16 ק״ג של חומר החשוד כסם מסוג קוקאין בשווי מיליוני שקלים, כשמרביתם הוסלקו בתוך קופסאות אורז גדולות.

בעקבות כך, עצרו בלשי ימ״ר ירושלים שלושה חשודים. שני חשודים, אחים תושבי הרצליה (55, 50), וחשוד נוסף תושב מודיעין (49). בנוסף, ברשות החשודים נתפס כסף מזומן, בסכום של למעלה ממאה אלף ש״ח.

החשודים שנעצרו בחשד לסחר בסמים, הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. הסמים המסוכנים נתפסו לחקירה. בסופ״ש האחרון, הוארך בבימ״ש מעצרם של שלושת החשודים שנעצרו בשישה ימים, זאת עד לתאריך 19.6. החקירה במשטרה נמשכת במטרה למצות עמם את הדין.

משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנגע הסמים המסוכנים בדגש למחוללי הפשיעה- מפיצי וסוחרי הסמים.

דוברות המשטרה
דוברות המשטרה
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות