ניוזים חמיםחדשות

תיעוד: הסמים שנתפסו ברכב לאחר שהוסלקו בתוך שק המזון לכלבים, ומה אמר הנאשם לשוטרים כשנתפס על חם

בתאריך 28.5 בשעות הצהריים, בפעילות משולבת של כוחות משטרה מתחנות בית שמש והראל של מחוז ירושלים, אותר רכב בו נהג הנאשם (30, תושב מעלה אדומים) בכביש 1. קודם לכך, ניתן צו בימ"ש לחיפוש ברכבו בשל החשד כי הוא מבצע עבירות סחר בסמים בגזרת העיר בית שמש

בפעילות הבלשים ושוטרי הסיור כאמור, אותר הרכב בנסיעה בכביש 1 ובוצעה פעילות אופרטיבית לעצירתו. כשניגשו השוטרים אל הרכב, הבחינו בנאשם שנהג בו כשהוא חסר מנוח ומזיע. לאחר שהוצג בפני צו בימ"ש בוצע חיפוש ברכבו.

במהלך החיפוש איתרו השוטרים שקית מזון כלבים גדולה במושב האחורי. כשהשוטרים בדקו את תכולת השקית, איתרו בתוכה שקיות המכילות סמים מסוג קנביס במשקל מאות גרמים.

בשלב זה נעצר הנאשם, לא לפני שטען להגנתו בפני השוטרים: ״אולי הכלב זללן״.

הנאשם הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש. מהחקירה במשטרה ועל פי עובדות כתב האישום שהוגש נגדו, עולה כי הנאשם משתמש ביישום הטלגרם לביצוע עבירות סחר בסמים בעיר בית שמש וסביבתה.

כמו כן, בימים אלו מתנהל נגדו הליך משפטי שבו הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות של מחוז ירושלים, בגין עבירות דומות. בהליך זה הושתו עליו בין היתר תנאי מעצר בית, אותם הפר הנאשם באותו היום, ובמועדים נוספים שעלו במסגרת חקירתו. במהלך החקירה, חשפו חוקרי תחנת בית שמש לפחות 7 עסקאות סמים שביצע בתקופה האחרונה, תוך הפרת תנאים מגבילים של מעצר בית שהושתו כלפיו.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת. אמש עם סיום החקירה במחוז ירושלים, הגישה יחידת תביעות מחוז ירושלים כתב אישום נגדו בבית המשפט בגין עבירות הפרת הוראה חוקית, החזקה או שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית, עבירות סחר בסמים מסוכנים במספר מקרים.
כתב אישום זה הוגש לצד בקשה מבימ"ש להורות על מעצרו עד לתום ההליכים.

רס"ר שלמה קינדה, חוקר בתחנת בית שמש מרחב ציון שהוביל את חקירת הנאשם, ציין: "במסגרת פעילות לסיכול עבירות סחר בסמים בגזרת העיר בית שמש, נודע לגורמי החקירות והמודיעין על חשד מבוסס כלפי הנאשם. לאחר שהוצאנו צווים בהתאם, בוצעה פעילות אופרטיבית על ידי כוחות שיטור ממרחב ציון והוא אותר עם רכבו בכביש 1. בחיפוש שערך הבלש ברכבו, איתר כמות סמים שלא לשימוש עצמי בתוך שק מזון לכלבים והנאשם נעצר לחקירה שהושלמה בימים אלו, ובסיומה הואשם. המשיך במאבק הנגד הסמים בדגש למחוללי הפשיעה ומפיצי הסם".

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות