ניוזים חמיםחדשותירושלים

פורץ רכבים סדרתי הואשם בתום חקירה במחוז ירושלים

הנאשם נעצר בירושלים בחודש שעבר ע״י בלשי ימ״ר ירושלים ללא רישיון נהיגה או אישור שהייה בישראל, כשהוא נוהג ברכב שגנב זמן קצר קודם לכן. בחקירתו נחשפה גניבה נוספת של רכב על ידו מראש העין

בתאריך 21.5 בשעות הצהריים, בפעילות משטרתית יזומה של בלשי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, נעצר הנאשם נוהג ברכב גנוב, זמן קצר לאחר גניבתו. באותן הדקות ממש, בעלת הרכב חיפשה את רכבה, שאותו החנתה בשכונת רמות. משלא איתרה אותו וחששה שנגנב- דיווחה על כך למשטרה, שכאמור איתרה אותו עוד בטרם התקבל הדיווח. הנאשם אותר ונעצר ע״י בלשי המשטרה כשהוא נוהג ברכב הגנוב, באזור מחסום אל-ג׳יב הסמוך לשכונת גבעת זאב.

הנאשם שנעצר, פלסטיני בן 38 תושב יו״ש, ללא אישור שהייה בישראל וללא רישיון נהיגה, הועבר לחקירה בימ״ר ירושלים. הרכב שגניבתו סוכלה ע״י השוטרים- הושב לבעליו.

בחקירתו בימ״ר ירושלים, הצליחו חוקרי המשטרה לחשוף מקרה נוסף של גניבת רכב על ידו, יום קודם לכן (20.5). כפי שעולה מהחקירה במשטרה ועפ״י עובדות כתב האישום, הנאשם הגיע עם אדם נוסף מצוידים בכלי פריצה והנעת רכבים לראש העין. שם הם פרצו לרכב חונה, התניעו את הרכב ונסעו עמו לשטחי יו״ש.

החקירה בימ״ר ירושלים חשפה כי הנאשם עסק הלכה למעשה בגניבות רכבים, ואף קיבל על כך כסף וציוד רלוונטי ממפעיליו בשטחי יו״ש.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת במטרה למצות עמו את הדין. לאחר שחוקרי ימ״ר ירושלים ביססו נגדו את החשדות לגניבת הרכבים, בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום ע״י יחידת התביעות משטרתית במחוז ירושלים.
מבין הסעיפים שבהם הואשם: פריצות וגניבות רכב, קשירת קשר לפשע, נהיגה ללא רישיון נהיגה, כניסה ושהייה בישראל שלא כחוק ועוד.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות, ובכל האמצעים העומדים לרשותה נגד עברייני הרכוש, ובפרט פורצים וגנבי רכבים, במטרה למצות עמם את הדין ולשמור על שלום הציבור ורכושו.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות