ניוזים חמיםחדשותבית שמש

מועצת העיר אישרה: 137 מיליון ש"ח, דירקטורים לחברות העירוניות, הוקרה לספורטאים של בית שמש ואות כבוד לנשות החינוך של בית שמש

ראש העיר שמואל גרינברג: "נמשיך יחד, קואליציה ואופוזיציה, לשדרג את רמת החיים בעיר ולהביא אליה יותר חינוך, פנאי, תרבות, קהילה, בריאות, ביטחון ובכל תחום. הוכחנו ונמשיך להוכיח שאפשר אחרת"

מועצת העיר בראשות ראש העיר שמואל גרינברג התכנסה היום (רביעי) לישיבה חגיגית לאישור תב"רים בגובה של כ- 137 מיליון שקלים לטובת תושבי העיר. מדובר בהשקעה חסרת תקדים שתביא לשיפור משמעותי באיכות החיים של תושבי בית שמש בכל תחומי החיים.

בין התב"רים שאושרו: בנייתן של מאות כיתות חדשות למוסדות החינוך ברחבי העיר, הקמת שלוחת רווחה חדשה בעיר, הקמת מועדון קהילתי ומועדוני נוער, הקמת אולמי ספורט, שיפוץ משרדי רווחה, תכנון הקמת בית החולים בעיר, הקמת מרכז קיימות, הקמת מנהלת אזור תעשייה, הקמת מעונות יום, שדרוג האמפי פארק העירוני, שיפוץ והוספת פארקים וגני משחקים, התקנת מצלמות אבטחה ברחבי העיר, הצללה לבתי ספר, הקמת טיפת חלב ועוד.

מדובר כאמור בבשורה אמיתית לתושבי העיר, מה שישדרג באופן דרמטי את רמת חייהם בכל תחומי החיים, בחינוך, בבריאות בספורט, בביטחון, בתעסוקה וברווחה.

ראש העיר שמואל גרינברג אמר לאחר אישור התב"רים: "אישרנו את תקצובם של פרויקטים חשובים לרמת ואיכות החיים בעיר בגובה של 137 מיליון ש"ח, בהסכמה רחבה מקיר לקיר. נמשיך יחד, קואליציה ואופוזיציה, לשדרג את רמת החיים בעיר ולהביא אליה יותר חינוך, פנאי, תרבות, קהילה, בריאות, ביטחון ובכל תחום. הוכחנו ונמשיך להוכיח שאפשר אחרת".

עוד אושרו הערב חברי הדירקטוריונים של החברה הכלכלית העירונית ותאגיד המים "מי שמש", מה שיאפשר את פעילותם השוטפת וקידום החלטות חשובות לטובת תושבי העיר.

במהלך הישיבה העניק רה"ע גרינברג את תעודת ההוקרה של ההתאחדות לכדורגל על הישגה של הקבוצה העירונית בהעפלתה לליגה ב' למשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט משה שטרית, יחד עם מאמן הקבוצה אלירן סגל ואבי קדוש נציג ההנהלה.

בנוסף, העניק רה"ע יחד עם המשנה לרה"ע, הממונה על החמ"ד, רינה הולנדר, תעודות הוקרה והערכה לנשות החינוך מהעיר בית שמש, אדוה עמר ותמי עמר על ההצטיינות וההישג שהגיעו בבחירתן למורות המאה לשנת תשפ"ד.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות