ניוזים חמיםחדשותבריאותירושלים

ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים יחד עם חברי הנהלת המחוז ליוו את ח"כ ויו"ר וועדת הבריאות במהלך הסיור שהתקיים היום במרכז הרפואי "לב תלפיות"

"הקמתם בית חולים בקהילה!" אמר ח"כ יוני משרקי, יו"ר וועדת הבריאות בכנסת במהלך ביקורו במרכז הרפואי של כללית בירושלים "לב תלפיות" והוסיף :"להיות גדול זה מחייב ואתם בכללית עושים זאת בהצטיינות יתרה"

הביקור במרכז הרפואי "לב תלפיות" שהתקיים היום, יום חמישי, ה-30 במאי, נפתח במכון גסטרואנטרולוגיה המהווה את לב המערך לדרכי עיכול וכבד במחוז ירושלים בכללית וכולל גם את היחידה הבריאטרית. המערך משלב אבחון וטיפול רפואי ושירות למטופלים בקהילה בשיתוף עם רופא המשפחה המטפל. ד"ר אורלי סנה ארביב, מנהלת המערך שהובילה את הסיור מציינת שמדובר על מכון ייחודי בקהילה שבו :" הכל קורה במקום אחד, מהרגע שהמטופל מרגיש לא טוב ועד לרגע שהוא יוצא עם התרופה ביד".

הסיור המשיך במכון להתפתחות הילד, המרכזי מבין 19 יחידות התפתחותיות הפרוסות ברחבי מחוז ירושלים ומעניקות את כל שירותי סל התפתחות הילד ובכללם אבחונים וטיפולי מקצועות הבריאות בתחומים פסיכולוגיה, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, קלינאות תקשורת , עבודה סוציאלית ורפואה התפתחותית.

ח"כ יונתן משרקי, יו"ר וועדת הבריאות בכנסת:" התרשמתי מאוד מפעילות המכון גסטרואנטרולוגיה ואני מאמין שיש לשכפל אותו למקומות ולקופות אחרות בארץ. הקמתם בית חולים בקהילה! אני מאמין גדול ברפואה בקהילה, מותאמת למטופל שבה הרופאים מדברים עם המטופל בשפה המובנת לו. לטיפול בקהילה יתרונות רבים ביניהן: קרבה לבית, הורדת מפלס החששות, טיפול משולב עם רופאו המטפל. יתרון נוסף טמון בכך שהצלחתם לרכז את כל מגוון הטיפולים בתחום של מערכת העיכול וכבד במקום אחד. זה נדרש וזה מצביע על גדולתכם. התרשמתי מאוד מפעילות המכון ואני מאמין שיש לשכפל אותו למקומות ולקופות אחרות בארץ. להיות גדול זה מחייב ואתם בכללית עושים זאת בהצטיינות יתרה".

"כקופה הגדולה והמובילה במדינה, נוסף על שירותי הרפואה המסורתיים, אנחנו מובילים בהצלחה גם את הרחבת שירותי רפואה יועצת בקהילה. כל רגע מתווסף עוד שירות שהמטופל יכול לקבל אותו קרוב לביתו מבלי לכתת את רגליו לבית חולים. המרכז הרפואי "לב תלפיות", בדומה למרכזי מצוינות נוספים של כללית, מייצג את המחויבות שלנו לבריאות הקהילה באיכות הגבוהה ביותר בירושלים והסביבה. אנו גאים בשירותים המקצועיים והמתקדמים שאנו מספקים, וביכולת שלנו לתת מענה מקיף לצרכים הרפואיים של תושבי ירושלים והאזור כולו. המרכז הוא דוגמה למצוינות ברפואה קהילתית ששם נמצא עתיד הרפואה בישראל, ואנו נמשיך להשקיע ולהתפתח למען הבריאות של כלל התושבים" סיכם ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים בכללית.

ד״ר אורלי סנה ארביב(משמאל) במהלך הסיור עם ארז לוי(מימין) וח״כ יו״ר וועדת הבריאות יוני משרקי (באמצע). קרדיט צילום: ארנון בוסני
מימין לשמאל: ד״ר אורלי סנה ארביב, מנהלת מערך לדרכי עיכול ומחלות כבד, ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים, טלי חביב , מנהלת אדמיניסטרטיבית מחוזית וח״כ יו״ר וועדת הבריאות יוני משרקי. קרדיט צילום: ארנון בוסני
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות