ניוזים חמיםבריאותבית שמש

חדש בבית שמש: מרכז בריאות האישה "לב השדרה" הגדול והמתקדם פותח את שעריו

בשורה ללקוחות כללית בבית שמש והסביבה: כללית פתחה מרכז בריאות האישה חדש בשטח של 1000 מ"ר במרכז המסחרי השדרה, רפואת נשים מסביב לשעון, מיון נשים, חדר פעולות, בדיקות, אולטרסאונד, שקיפות עורפית ועוד

כללית שמחה לבשר על פתיחת מרכז בריאות האישה החדש והמתקדם בבית שמש, במרכז המסחרי "השדרה". המרכז החדש, המשתרע על שטח עצום של 1000 מ"ר, יהווה את מרכז בריאות האישה הגדול והמתקדם ביותר בעיר, ויספק לתושבות בית שמש והסביבה את השירותים הרפואיים האיכותיים והמקצועיים ביותר בתחום בריאות האישה
פתיחת מרכז בריאות האישה החדש בבית שמש היא בשורה משמחת עבור תושבות העיר והסביבה. המרכז החדש יהווה פתרון איכותי ונגיש עבור תושבות בית שמש והסביבה, ויספק להן את השירותים הרפואיים הטובים ביותר בתחום בריאות האישה, ביניהם: מעקב הריון, פוריות, חדר פעולות זעירות , אחיות נשים, אולטרסאונד, שקיפות עורפית, סקירת מערכות , גיל המעבר וכל השירותים לבריאות האשה.
במרכז יפעלו צוות רופאים מוכרים ,מומחים וותיקים ומנוסים, בעלי שם ומוניטין בתחום בריאות האישה. צוות הרופאים יכלול את ד"ר גילה הורנרייך-עוזיאל, ד"ר שמואל הרצברג, ד"ר רנית חזקיהו, ד"ר דוד דניס לווינסקי, ד"ר לימור ראובינוף, ד"ר נטלי שכטר ספראי, ד"ר לימור גולדנהירש, ד"ר אנה זיידין, ד"ר אמיר קנדל וד"ר אסנת רון-טל פישר ועוד שורה ארוכה של רופאים בעלי שם מבתי החולים הידועים בארץ.
ד"ר גילה הורנרייך-עוזיאל, מומחית במיילדות, גניקולוגיה ופוריות, מנהלת מרכז לבריאות האישה "לב השדרה" בבית שמש: "חלמנו לבנות מרכז בו אישה תקבל את כל השירות בתחום רפואת נשים מא' ועד ת', כולל גנטיקה, אונקולוגיה ורפואה מונעת. אני שמחה על כך שהחלום מתגשם . הצוות כאן הוא בין המובילים בתחום בארץ , מוכר ומכיר את אוכלוסיית בית שמש והסביבה".
ד"ר הורנרייך בוגרת לימודי רפואה באוניברסיטה העברית ובעלת התמחות ברפואת נשים בבית חולים שערי צדק. בנוסף, ד"ר הורנרייך התמחתה במחלקה גניקולוגיה-אונקולוגית בבית חולים של אוניברסיטת ניו יורק וזאת בנוסף למומחיותה בתחום גיל המעבר. היא רופאת נשים מוכרת ואהובה מזה 30 שנה , מתוכם כ-20 שנים עובדת בעיר בית שמש.
ד"ר נטע אלון שליב, מנהלת מינהלת הראל בכללית מחוז ירושלים: " "לב השדרה" מאפשר לנו להעניק שירותים רפואיים מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר לתושבות בית שמש והסביבה. השירותים במרכז יפעלו בזמינות גבוהה והם פרוסים על פני כל השבוע.
המרכז החדש מתווסף למרכז בריאות האישה הוותיק של כללית ב"ביג בית שמש" הפועל בעיר מעל 20 שנה ויפעל במקביל אליו".
" לרפואת נשים מקום מרכזי בשירותי הרפואה הניתנים בכללית בכל הארץ ובבית שמש, העיר שצומחת וגדלה בקצב מהיר, במיוחד . דאגנו בכללית להביא את מיטב המומחים המוכרים למרכז ובכך להנגיש את השירות הטוב ביותר לתושבות בית שמש והסביבה.
כללית כארגון הבריאות הגדול בישראל משקיעה מאמצים רבים בהרחבת השירותים הרפואיים במחוז ירושלים בכלל ובבית שמש בפרט. בית שמש היא עיר מתפתחת שעתידה להיות אחת מהערים הגדולות בישראל ועל כן אנו מחדשים ומרחיבים את השירות הרפואי בכל הפרמטרים. פתיחת המרכז הרפואי לבריאות האישה היא בשורה נפלאה לתושבות בית שמש והסביבה שיקבלו את השירות הרפואי תחת קורת גג אחת בצורה מקצועית ואיכותית. בשורות נוספות בדרך…" מסכם ארז לוי מנהל מחוז ירושלים בכללית.

*בתמונה: מימין לשמאל: מיכל סבח, לאה רייצר, דבורה כל עזר, שרה שפורן, ד"ר נטע אלון שליב, ד"ר גילה הורנרייך-עוזיאל, לבנה הראל, ימקר גססטה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות