ניוזים חמיםחדשותירושלים

מצית סדרתי נעצר בירושלים בחשד שהצית 11 פחי אשפה עירוניים ושני כלי רכב בתוך שעות

שוטרי מחוז ירושלים שהוזעקו בעקבות הצתות אלו, עצרו את החשוד. בכיסו אותר מצת והוא הועבר לחקירה במשטרה. בימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום

בתאריך 8.5 לפנות בוקר, התקבל דיווח במשטרה מכב"ה על הצתת פחי אשפה בשכונת רמת שרת בירושלים. למקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים.

במהלך סריקות שערכו השוטרים, הם הבחינו ברכב העולה באש ברחוב סמוך ולוחמי האש של כב"ה פעלו לכבותו. בהמשך סריקות שנעשו, אותר חשוד במעשה העונה לתיאור שנמסר. כבר בתחקורו הראשוני ובבדיקת תכולת כיסיו, אותר מצת באמצעותו עפ"י החשד ביצע את המעשים.

כתוצאה ממעשיו, נשרפו 11 פחי אשפה עירוניים, ונגרם נזק משמעותי ל-2 כלי רכב ולרכוש נוסף שניזוק.

במסגרת חקירת החשוד, בשנות ה-50 לחייו, חשפו חוקרי תחנת מוריה כי קודם למעשי ההצתות, הוא נכנס לחצר בית וגנב ציוד מרשות בעליו.

לבקשת המשטרה, הוארך מעצרו של החשוד בבימ״ש. בימים האחרונים הושלמה מלאכת החקירה בעניינו והוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ע״י הפרקליטות בימים הקרובים. בנוסף מעצרו הוארך אמש ב-4 ימים נוספים, זאת עד לתאריך 23.5.24.

רס"ב גלעד כהן, חוקר בתחנת מוריה במחוז ירושלים סיפר: ״באותה שעת בוקר מוקדמת, הוזעקו השוטרים לשכונה בעקבות מספר פחי אשפה עירוניים שהובערו על ידי החשוד. במקביל לכך, גרם החשוד לבעירת כלי רכב שניזוקו, ונגרם בנוסף גם נזק לרכוש סמוך. פעילות מהירה של השוטרים, הובילה למעצרו של החשוד בטרם המשיך במעשיו. בימים אלו הושלמה חקירתו וצפוי נגדו כתב אישום בשל מעשיו והנזק שגרם בשכונה במהלך אותו הלילה״.

דוברות המשטרה
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות