חדשותמודיעין

פתיחה חגיגית למרפאת "ציפורים" מרפאת בוטיק של הכללית במודיעין

המרפאה מציעה מגוון שירותים וביניהם שירותי רפואת ילדים, רפואת משפחה, שירותי סיעוד, מעבדה ומשרד

בטקס חגיגי במעמד הנהלת מחוז מרכז בכללית בניהולה של פטריסיה צימרמן, הנהלת מנהלת מור"ל (מודיעין- רמלה- לוד) של הכללית, יוסי אביבי הממונה על תיק הבריאות מטעם עיריית מודיעין וצוותי המרפאה נחנכה מרפאת 'ציפורים' בעיר מודיעין.

במרפאה החדשה, הממוקמת ברחוב החסידה, ניתנים שירותים מגוונים

וביניהם רפואת ילדים, רפואת משפחה, שירותי סיעוד, מעבדה ומשרד. המרפאה החדשה מצטרפת למעטפת שירותי בריאות מתקדמים ואיכותיים הניתנים למבוטחי הקופה במודיעין.

בעיר ישנן מספר מרפאות של רפואה ראשונית, מרפאות עצמאיות לילדים, מרפאה יועצת במקצועות: אא"ג, אורולוגיה, אורתופדיה, נשים, כירורגיה, נוירולוגיה, עור, עיניים וקרדיולוגיה, מרכז בריאות האישה, מרכז בריאות הילד מכון התפתחות הילד, מכון פיזיותרפיה טיפת חלב ועוד.
פטריסיה צימרמן, מנהלת מחוז מרכז של כללית ברכה את הצוותים ואמרה: "כל פתיחה של מרפאה חדשה והוספת שירותים למען המטופלים שלנו היא אירוע מרגש וחשוב. המרפאה החדשה היא חלק ממעטפת בריאות רחבה שאנו מעניקים לקהילה. איכות הרפואה והשירות המקצועי הם הגורם העיקרי שהופך את הכללית לקופה המובילה בעיר ובסביבתה. נמשיך להעניק למבוטחים שלנו את השירות המצוין והאיכותי גם בעתיד".

ד"ר חגית דויטש מנהלת המנהלת בכללית אמרה כי, "אני שמחה לפתוח את המרפאה החדשה, שבהקמתה הושקעו משאבים רבים. אני מזמינה את המבוטחים להגיע למרפאה ולקבל שירות מקצועי ואיכותי מהצוותים שלנו".
יוסי אביבי המשנה לראש העיר מודיעין ומחזיק תיק הבריאות, ״אני רואה חשיבות במתן שרותי משפחה וילדים בסמיכות למקום המגורים , זה נגיש , זמין ותורם ליצירת מערכת יחסים אינטימית בן מטפלים למטופלים לשנים רבות בעיקר בגלל מפגשים תכופים הנעשים פנים לפנים״.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות