ניוזים חמיםחדשות

הכותב, מאיר פינצ׳ובר בן 21 חובש בכיר במגן דוד אדום מתנדב בשדרות ובירושלים שבבוקר השביעי באוקטובר יצא תחת אש לטפל בפצועים בשדרות והסביבה

חובש מד"א ביום הזיכרון הראשון לאירועי השביעי באוקטובר

יום הזיכרון יום מלא הוד

כל שנה אני מנסה להתחבר ליום הזה ולקדושים, אבל השנה , השנה זה אחרת.

ופתאום קם ועולה כאב פנימי , כאב עמוק ואדיר, זעקה גדולה.

סליחה אהרן, סליחה שנהרגת כשאני ואתה היינו בדיוק באותה הסיטואציה בבוקר שמחת תורה ואני שרדתי ואתה לא.

סליחה משוטרי תחנת שדרות: גולימה, אריק, מור , ירון, מאיר , אדיר, דניס, אליהו, לא הגעתי אליכם כשהייתם צריכים אותי. הגענו מאוחר מידי.. ה' יקום דמכם.

סליחה תושבי שדרות שרק רציתם לצאת לתפילה לסיבוב בוקר או לטיול , סליחה שכל מה שנותר היה לי לעשות זה לאסוף אתכם לשקים לבנים, זינה, ליליה , מראל, נטליה, יעקב, נדזדה, ולדימיר, סופיה, לודמילה, ולרי, איגור, ברטה, טטיאנה, סמיון, מיכאל, סלומון, חיים, יבגני , ליאור, עמרם, דלי, לאוניד, זוהר, אבי, מאיר, אריק, רועי, מעיין, אודיה, דולב, קובי, שלום, נעמי, שי, אני מבטיח שעשיתי הכל כדי שתגיעו לקבורה בכבוד, אבל הייתי שמח להציל אתכם ולא לעטוף אתכם בשקיות חללים.

סליחה אלכסיי , גיבור ישראל, קצין הימ"מ עמדת בראש פקודיך כשפרצת לתחנת המשטרה ונפצעת אנושות, 25 דקות נאבקתי על חייך והנשמתי אותך עד לחבירה עם צוות המסוק , היית לוחם אדיר, וגם כשהיית בידיי נלחמת ולא היית מוכן להרפות וללכת, אבל שעות מספר לאחר מכן הפציעה הכריעה אותך.

סליחה מתושבי כפר עזה בארי נחל עוז נירים רעים נתיב העשרה וכל יישובי העוטף שלא הבנתי את חומרת האירוע ונשארתי בשדרות ולא הגעתי אליכם.

סליחה דן, בלחימה במחנות המרכז החלפת אותי ואת חבריי בעמדה ו15 דקות בלבד לאחר החילוף ירו עליך ועל חבריך טילי נ"ט, קפצנו להציל אותך אבל כבר לא היה לך סיכוי.

סליחה אוריה, שלמרות שהיינו בתיכון חברים טובים לא הגעתי להלויה שלך כי עדיין הייתי ברצועה..

אני עומד בצפירה , עומד ונאלם דום, נאלם דום מול העוצמה הכמות והאיכות של הקדושים שפגשתי אני הקטן, שהתלכלכתי בדמם, שזכיתי בכך, שנטהרתי מכך , שהזדככתי מכך.

במותכם ציויתם לי , מאיר, את חייכם שלכם, לעד תשארו חקוקים בליבי.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות