ניוזים חמיםחדשותירושלים

אוהדי כדורגל השליכו כיסא וחפצים ופצעו שוטרים שנזקקו לטיפול רפואי

בתום משחק הכדורגל בטדי - תשעה חשודים בהפרת סדר נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה. 2 שוטרים נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי

כוחות משטרה ומג"ב של מחוז ירושלים פעלו הערב לאבטחה ושמירת הסדר באיצטדיון טדי בירושלים לפני, במהלך ולאחר משחק הכדורגל שנערך במקום.

לקראת סיום המשחק, הבחינו כוחות המשטרה כי ביציע אוהדי הקבוצה האורחת מונף פעם אחר פעם שלט בגנות שוטרים המשווה אותם לחזירים. לאחר שזה הונף שוב ושוב, פעלו שוטרים להסרת השלט ובתוך כך, הותקפו ביציע האוהדים על ידי קומץ אלים תוך יריקות והשלכת כיסאות וחפצים לעברם של השוטרים.

התקיפה האלימה של השוטרים גרמה לפציעתם של שני שוטרים, אחד מהם נפגע בראשו.

בעקבות אלימות חמורה זו והפרת הסדר, נעצרו 7 והועברו לחקירה במשטרה. פרט אליהם, עצרה המשטרה 2 אוהדים נוספים שהפרו סדר ותקפו שוטרים בתחומי האצטדיון.

משטרת ישראל שאיבדה מטובי בניה בהגנה על בטחון המדינה לפני 4 חודשים רואה בחומרה רבה את ביזוי השוטרים ואת הפגיעה הפיזית בהם באלימות חמורה שהובילה לפציעתם של שוטרים. כל מי שיפגע פיזית בשוטרים יטופל במלוא החומרה ואנו נפעל למצות את הדין עם המעורבים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות