חדשותירושלים

תלפיות: ביציאה ממרכז הקניות, ננעל תינוק לבדו ברכב וחולץ בשלום על־ידי מתנדבי ידידים

התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, בחניית מרכז הקניות, ברחוב יד חרוצים שבאזור התעשייה תלפיות, בירושלים

שילת גבאי, מנהלת תיכונים דרום במוקד ידידים, קיבלה את השיחה והזעיקה את המתנדבים באזור. ישי עטיה, מנהל מוקד ירושלים, נענה לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו, חילץ בשלום את התינוק, ללא גרימת נזק לרכב.

ישי מתאר: "יצאתי מעבודתי כשלוש מאות מטר מהמקום וכשהגעתי הבחנתי מיד שמדובר בדגם רכב שפתיחתו מורכבת. בפעולה מאומצת ונחושה, הצלחתי לשלוף את המפתח מתוך הרכב ולפתוח את הדלתות. הוצאתי את התינוק כשהוא בריא ושלם, לשמחת האמא ואחיו הגדול, שעמדו כל העת בצד ועקבו בדריכות. לדבריה, רק היום התוועדה לראשונה לפעילות הארגון והייתה מאוד מופעמת ומרוגשת".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות