ניוזים חמיםחדשות

בירושלים: תושב בית"ר עילית עקב אחר שני ילדים בני 6 עד לביתם וביצע בהם מעשים מגונים במעלית הבניין

שוטרי מחוז ירושלים עצרו תושב ביתר עילית, בחשד לביצוע מעשים מגונים בשני ילדים בני 6-7, בשני מקרים שונים במעלית בבניין מגורים בירושלים

 

חקירת שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים, החלה בימים האחרונים בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשד לעבירות מין. על פי החשד, תושב ביתר עילית בשנות ה-20 לחייו, ביצע מעשים מגונים בשני קטינים (6-7) בשני מקרים שונים: לפני מספר ימים ובמקרה נוסף לפני מספר חודשים.

חוקרי תחנת מוריה אספו בימים האחרונים עדויות וראיות, והצליחו להתחקות אחר זהות החשוד. מהחקירה עלה כי החשוד, הגיע לשכונה בירושלים, עקב אחר הילדים, נכנס איתם למעלית בבניין בשכונה בירושלים ועל פי החשד, ביצע בהם מעשים מגונים.

אמש החשוד נעצר על ידי שוטרי תחנת מוריה והיום, הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט ומעצרו הוארך עד לתאריך- 28.1. החקירה במשטרה נמשכת.

משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות עבירות מין, בפרט כשהן מבוצעות נגד קטינים וחסרי ישע, במטרה למצות את הדין עם עברייני המין באשר הם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות