ניוזים חמיםחדשותירושלים

תייר נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בילדה בת 11

מהחקירה עלה כי החשוד פגש בילדה בשטח המלון ועפ"י החשד ביצע בה מעשים מגונים

שוטרי מחוז ירושלים עצרו תייר השוהה במלון בירושלים, בחשד לביצוע מעשים מגונים בילדה (11) השוהה במלון עם בני משפחתה, לאחר שפונו מביתם בדרום הארץ בעקבות המלחמה

חקירת שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, החלה לפני מספר ימים בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשד לעבירות מין. עפ״י החשד, תייר בשנות ה-30 לחייו השוהה במלון בירושלים, ביצע מעשים מגונים בקטינה (11) השוהה במלון עם בני משפחתה, זאת לאחר שפונו מביתם בדרום הארץ בעקבות המלחמה.

חוקרי תחנת שלם אספו ביומיים האחרונים עדויות וראיות, והצליחו להתחקות אחר זהות החשוד. מהחקירה עלה כי החשוד הינו תייר השוהה במלון ופגש בילדה בשטח המלון ועפ"י החשד ביצע בה מעשים מגונים.

אמש החשוד נעצר במלון על ידי שוטרי תחנת שלם והבוקר, הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט ומעצרו הוארך עד לתאריך- 11.1. החקירה נמשכת.

משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות עבירות מין, בפרט כשהן מבוצעות נגד קטינים וחסרי ישע, במטרה למצות את הדין עם עברייני המין באשר הם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות