ניוזים חמיםחדשותירושלים

מכרו אלכוהול לקטינים בניגוד לחוק ונפתחה נגדם חקירה במשטרה: בפעילות "סוכן סמוי" במהלך השבועות האחרונים, נבדקו עשרות בתי עסק בעיר ירושלים. חלקם, מכרו אלכוהול לקטין ובעקבות כך פתחה המשטרה בחקירה

כחלק מהמאבק הבלתי מתפשר של משטרת ישראל באכיפת איסור מכירת אלכוהול לבני נוער וצריכת אלכוהול על ידי קטינים בניגוד לחוק, זאת בשל העובדה כי מדובר בגורם המהווה זרז לעבירות אלימות בקרב בני נוער מחד, ועבירה על החוק בפרט, ערכו מחלקי הנוער במשטרת מחוז ירושלים פעילות למיגור הנושא

במהלך השבועות האחרונים, ערכו שוטרי מחלק נוער תחנת מוריה ותחנת שלם במחוז ירושלים, פעילויות סמויות במהלכן הופעל "סוכן", קטינים שגוייסו למשימה וניתנו לגביהם האישורים כחוק, וכחלק מפעילותם בליווי משטרתי אדוק, ביצעו ניסיונות ורכישות אלכוהול מבתי עסק באזורים שונים בעיר.

כל למשל, בפעילות מחלק נוער תחנת מוריה מרחב ציון בדרום ומערב העיר ירושלים, בוצעו במהלך השבועות האחרונים 18 קניות אלכוהול על ידי "סוכן" קטין, כשבחלקם של בתי העסק בוצעה עסקת רכישה בשתי הזדמנויות ובמספר רב של בתי עסק נוספים, סירבו המוכרים למכור אלכוהול ללא הצגת תעודת זהות כמתחייב בחוק.

בפעילות נוספת בנושא זה שערך מחלק הנוער בתחנת שלם של מרחב קדם, נבדקו 9 בתי עסק שונים, מתוכם נמצא כי שני בתי עסק פעלו בניגוד לחוק ומכרו אלכוהול לקטין בליל השנה האזרחית החדשה.

בשל ממצאי פעילות סמויה זאת שנערכה, פתחה המשטרה בחקירה ובכוונת חוקרי המשטרה למצות את כלל האמצעים שברשותה למיגור תופעה זאת, לרבות צעדים מנהליים כנגד בתי עסק שפעלו בניגוד לחוק.

קצין מחלק נוער בתחנת מוריה, פקד איתמר נווה, ציין- "למכירת אלכוהול לקטין או אספקתו בניגוד לחוק, השלכות העלולות להוביל לכדי תוצאה חמורה, ולעתים טראגית. במהלך השבועות האחרונים וכחלק מהיערכות לקראת תחילת השנה האזרחית החדשה, ביצענו פעילות סמויה תוך הפעלת "סוכן" בהתאם למגבלות החוק ובוצעו על ידו רכישות בבתי עסק שונים. לצד זאת, אציין כי מספר לא מבוטל של בתי עסק הקפידו על לשון החוק ודרשו בכל תוקף את הזדהות הלקוח ובכך נמנעה מכירת האלכוהול לקטין. משטרת מחוז ירושלים תמשיך גם במהלך השנה הקרובה לפעול לאכיפת חוק בתחומים רבים, בדגש לעבירות בהן מעורבים קטינים, וכלפיהם בפרט.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות