ניוזים חמיםחדשות

2 פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים, נתפסו על חם בעת שפרצו לדירות בצפון העיר ירושלים

המאבק המשטרתי בעבירות הרכוש: שוטרי מחוז ירושלים עצרו בשעת מעשה שני פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים, בעת שפרצו לדירה בצפון ירושלים

 

אמש, שני החשודים (פלסטינים תושבי איו"ש ללא אישורי שהיה) הגיעו בשעת ליל לשכונה בצפון העיר ופרצו לדירה כשהם מצויידים במספר רב של כלי פריצה שכללו מברג, לום, מפתחות, גז מדמיע, כפפות ועוד.

בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, ובזכות עירנות ותגובה מהירה של בלשי תחנת שפט במחוז ירושלים, הבחינו בלשי המשטרה בשני החשודים בשעת מעשה כשהם מטפסים על מרפסת ונכנסים לדירה בשכונה.

בשלב מסויים, בעת שהחשודים הבחינו בבלשי המשטרה, הם ניסו להמלט מהמקום תוך התנגדות ממשית אלימה למעצרם ללא הצלחה, התנגדות שאילצה את הבלשים להשתמש בכח על מנת לסכל זאת, והם נעצרו על ידי בלשי המשטרה כשברשותם נתפסו כאמור, מספר רב של כלי פריצה.

החשודים, פלסטינים שוהים בלתי חוקיים תושבי איו"ש בשנות ה-40 ו-50 לחייהם, הועברו לחקירה בתחנת שפט והיום, יובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

סנ"צ ערן דילון, מפקד תחנת שפט במחוז ירושלים מסר: "שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים משקיעים מגוון כוחות, משאבים ואמצעים למאבק בפשיעה ובעבירות הרכוש באזור צפון ירושלים. בזכות תגובה מהירה של בלשי המשטרה, החשודים נתפסו בשעת מעשה. נמשיך לפעול ללא פשרות כנגד עברייני הרכוש במטרה לשמור על שלום הציבור ורכושו".

 

צילום: דוברות המשטרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות