חדשותירושלים

גנב רכב ונמלט מניידת המשטרה שדלקה אחריו עד שהתנגש במחסום ונעצר על ידי השוטרים ולוחמי משמר הגבול

החשוד, שוהה בלתי חוקי פלסטיני ללא רישיון נהיגה כלל, הועבר לחקירה והערב יובא בפני בית משפט

התקבל דיווח במשטרה על רכב שנגנב מחניון סמוך לבית החולים שערי צדק בירושלים ועושה דרכו על כביש בגין לכיוון צפון. מיד עם קבלת הדיווח, החלו ניידות מרחב ציון בפעולות מהירות לאיתור הרכב הגנוב ואת החשוד שעומד מאחרי המעשה.

בשלב מסויים, הבחין צוות שוטרי סיור תחנת לב הבירה ברכב והחלו בנסיעה אחריו תוך שנהגו החשוד מנסה להימלט בנהיגה פרועה לכיוון מעבר אל-ג׳יב בצפון העיר ירושלים, נהיגה שעלולה הייתה לסכן את משתמשי הדרך.

תוך שיתוף פעולה עם לוחמי מג"ב עוטף ירושלים שפועלים במחסום, כאשר הרכב הגנוב התקרב למעבר, סגרו הלוחמים את המחסום ובכך מנעו את המשך נסיעתו. הנהג החשוד בניסיון לחמוק, פגע במחסומים וגרם נזק לרכב נוסף.

השוטרים ביצעו את מעצרו של החשוד, פלסטיני שב"ח תושב איו"ש כבן 18, והוא הועבר לחקירה בתחנת מוריה במסגרתה עלה כי מדובר בחשוד שוהה בלתי חוקי תושב איו"ש שכלל לא הוציא רישיון נהיגה. הערב, יובא החשוד בפני בימ"ש שלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת.

שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב, ימשיכו לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, ומעצרם במטרה למצות את הדין עמם וזאת למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות