ניוזים חמיםחדשותירושלים

המטפל הזר תקף באלימות את המטופל הקשיש ונעצר על ידי המשטרה. בכליו אותרו בקבוקי אלכוהול ריקים. מעצרו הוארך בבית המשפט

שוטר מש"ק בית החולים בירושלים קיבל דיווח מהצוות הרפואי על עובד זר (45, הודו) שמטפל בקשיש המאושפז בבית החולים ושנקט באלימות כלפיו. העובד החשוד עוכב על ידי מאבטחי בית החולים עד להגעת השוטר שביצע את מעצרו והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה מוריה של מחוז ירושלים

על פי החשד, המטפל הזר הגיע בשעות אחה"צ אל בית החולים כשהוא הדיף ריח אלכוהול חזק. בשלב מסוים, הבחינה אחות המחלקה כי האוכל שהונח עבור הקשיש, חלקו מרוח על בגדיו של הקשיש וחלקו על הרצפה.

בהמשך, בעת שטיפלה האחות יחד עם החשוד בקשיש, הבחינה כי נוקט החשוד באלימות וכוחניות ללא צורך כלפי הקורבן, ומיד דיווחה על כך.

בחיפוש שערך השוטר בתיקו של החשוד, איתר מספר בקבוקי אלכוהול ריקים. החשוד נעצר והועבר כאמור לחקירה במשטרה בגין עבירות של התעללות בחסר ישע, תקיפה של חסר ישע ועוד.

החשוד  הובא בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד ב-4 ימים נוספים, עד לתאריך 31.12 לטובת המשך ביצוע הפעולות הנדרשות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות