חדשותירושלים

21 כלי רכב הוחרמו ע"י עיריית ירושלים בפעילות למיגור רעשי הדמוי ירי בלילות

בחודשים האחרונים מתמודדים באגף האכיפה והשיטור עם תלונות תושבים על רעשים המדמים ירי, בלילות, ברחבי העיר

בפעילות, גלויה וסמויה, שביצעו אגף האכיפה והשיטור בעיריית ירושלים, בתאום עם ימ"ר את"ן, הוחרמו סה"כ 21 כלי רכב: 9 טרקטורנים, 8 אופנועים ו4 כלי רכב שעל כולם הותקנו תוספות המדמות רעשי ירי, במטרה לזרוע בהלה בקרב התושבים.

כלי הרכב נתפסו תוך נסיעה פראית המסכנת את משתמשי הדרך כשהם מפרים את תנאי רשיון הרכב. כל הרכבים נבדקו על ידי בוחן רכב והוחרמו.

באגף האכיפה והשיטור מציינים כי בעקבות תלונות רבות שהתקבלו במוקד החל האגף במבצע אכיפה כנגד התופעה שכלל שימוש באמצעים שונים. באגף קוראים להימנע מהתקנת תוספים לרכבים ומדגשים כי ימשיכו לאכוף את החוק ולשמור על הסדר הציבורי.

ראש אגף האכיפה והשיטור אילן ששון מסביר כי החל מה- 7 באוקטובר האגף עובד מסביב לשעון במשימות לשמירה על הסדר הציבורי, תחזוקת מקלטים, סיורי ביטחון בשכונות ובמוסדות החינוך ועוד.
בעקבות התלונות על רעשים מדמי ירי יצאנו במבצע אכיפה משמעותי שהניב תוצאות מרשימות. הצוותים בשטח עושים עבודה מצויינת ומעניקים ביטחון לתושבי ירושלים כולה. אני גאה בהם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות