ניוזים חמיםחדשותירושלים

ירושלים: תינוק שנחנק מגוף זר תוך כדי משחק פונה במצב קשה

"כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד״א שברשותי, מסרו לי תינוק כבן 9 חודשים הסובל ממצוקה נשימתית בעקבות חנק מגוף זר, לאחר שלדברי ההורים הוא בלע גוף זר במהלך משחק"

תינוק נחנק אמש מגוף זר תוך כדי משחק פונה במצב קשה: כונני מד"א – 'צוות הצלה' הוזעקו לשכונת רמות בירושלים בעקבות דיווח על תינוק שנחנק.

חובש בכיר ב'צוות הצלה' שאול גבאי שהגיע ראשון למקום מוסיף: כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד״א שברשותי, מסרו לי תינוק כבן 9 חודשים הסובל ממצוקה נשימתית בעקבות חנק מגוף זר, לאחר שלדברי ההורים הוא בלע גוף זר במהלך משחק.

יחד עם חובשים נוספים של מד"א, ביצעתי בו פעולות מצילות חיים ופיניתי אותו לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א שפינה אותו במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שערי צדק בעיר.

בארגון 'צוות הצלה' שבים ומזכירים להורים, להקפיד במשנה זהירות על חייהם של הילדים והפעוטות, ולמנוע מהם גישה למשחקים וחפצים העלולים לגרום לנזק בלתי הפיך חלילה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות