חדשותבריאותירושלים

כחודשיים אחרי שהתמוטט, פגש הניצול את המתנדבים שהצילו את חייו

סגירת מעגל מרגשת בין מתנדבי 'מד"א - צוות הצלה' עם מי שקיבל את חייו במתנה אודות למאמצי החייאה ממושכים • "אתם הייתם מלאכי ההצלה שהשיבו אותי לחיים" הודה בדמעות הניצול

במפגש צנוע שנערך בימים האחרונים, נסגר מעגל מרגש של הצלת חיים. אברך שקיבל את חייו במתנה בזכות תושייתם של מתנדבי מד״א – צוות הצלה, הזמין אותם לביתו וביקש להודות למלאכים שהיו שותפים לנס הפרטי שלו.

"הכל התחיל במוצאי שבת לפני כחודשיים, בקריאה דחופה שקיבלנו על גבר שהתמוטט בישיבה במרכז שכונת בית וגן בירושלים", משחזר שמואל אדלר חובש 'צוות הצלה'. "בזירת האירוע מצאנו גבר בן 58 מחוסר הכרה. יחד עם מתנדב צוות הצלה יוני שטרן וחובש מד״א יוסי פרקוביץ חיברנו לחולה מייד את מכשיר הדפיברלטור, ובכוחות משותפים של מתנדבי צוות הצלה ופראמדיקים של מד"א, המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויי לב ומתן שוקים חשמליים, עד שבחסדי שמיים חזרו הדופק והנשימה".

במהלך המפגש סיפר יוני שטרן, מתנדב צוות הצלה, "הגעתי למקום עם בימבולנס תגובה מיידית של צוות הצלה שברשותי, התחלתי בפעולות ההחייאה ביחד עם המתנדבים הנוספים. במהלך ההחייאה לאחר מספר שוקים חשמליים, בדקתי את המטופל, והבחנתי שחזר הדופק, וכך הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים שערי צדק.

אל הביקור המיוחד הצטרף גם פראמדיק מד״א נתנאל ליפשיץ שהשתתף יחד עימם בפעולות ההחייאה וסיכם בהתרגשות: "כל סיפור כזה נותן לנו את הכוחות להמשיך הלאה במלאכת הצלת חיים ומוכיח כי כל המציל נפש אחת מישראל, מקיים לא רק עולם אחד, אלא עולמות ודורות שלמים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות