חדשותירושלים

תלפיות, ירושלים: ילדה קטנה ננעלה בשגגה ברכב, מתנדב ידידים חילץ אותה בשלום • "סיפוק גדול לצאת באמצע העבודה ולחלץ ילד"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב רבדים בשכונת תלפיות שבירושלים

רן עטיה, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והזעיק סיוע למקום. יונתן חיים, מתנדב צוות מערב ירושלים, נענה לקריאה והגיע במהירות לכתובת. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ יונתן את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

יונתן מספר: "אני עובד כפקח בנייה, ועם קבלת הקריאה, כשראיתי שזה ממש בסמוך אליי, עזבתי את הפועלים באמצע העבודה ויצאת לחלץ. מתברר שהילדה נעלה את עצמה ברכב המונע והממוזג, ולכן לא היה לחץ. מהר מאוד פתחתי את הרכב וחילצתי את הילדה. מרגע הנעילה ועד לפתיחה חלפו אולי ארבע דקות. זה סיפוק גדול לחלץ ילד מרכב נעול באמצע יום עבודה. האמא הודתה מאוד ונדהמה ממהירות ויעילות החילוץ."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות