ניוזים חמיםבריאותירושלים

אלי כהן, מנכ"ל כללית יחד עם סמנכ״לית כללית וראש חטיבת הקהילה מירב גוט, הגיעו לירושלים לסיור הוקרת תודה וחיזוק עובדי מחוז ירושלים

"לא משנה לאן אתה מתפנה ואיפה אתה נמצא , כללית תהיה שם עבורך תמיד! אני שמח שבשעה הקשה והמאתגרת , התייצבנו כל עובדי כללית זקופים ומוכנים והמשכנו להעניק טיפול רפואי לכל דורש״, אלי כהן, מנכ״ל כללית

ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים ליווה את אלי כהן ומירב גוט שיחד עם חברי הנהלת המחוז הגיעו לבקר ולתמוך בצוותים במרפאות המחוז וגם במרפאות שהקימה כללית בבתי המלון עבור המפונים.

הביקור נפתח במרפאת כללית "מעוז" הממוקמת במרכז העיר ירושלים, במדרחוב בן יהודה. לצד הטיפול הרפואי למטופלים ירושלמים, צוות הרפואי במרפאה העניק וממשיך להעניק טיפול רפואי למפונים מהדרום והצפון שמתגוררים ב-19 בתי המלון במרכז העיר ירושלים. במהלך הסיור נפגשו המנכ"ל והסמנכ"לית עם עובדות כללית משדרות שפונו לירושלים והחלו לעבוד במרפאה כחלק מהצוות ועם העובדות שפרשו לפנסיה ובעקבות המלחמה חזרו להתנדב במרפאה.
במרפאה ניגשה אל המנכ"ל מטופלת שפונתה מהדרום ושוהה בבית מלון בסמיכות למרפאה וביקשה להודות לצוות המרפאה: "בעלי במילואים ואני כאן לבד עם ארבעה ילדים ובכל זאת אני מרגישה עוגן ויציבות שנוצרה כאן עבורי על ידי הצוות במרפאת מעוז. בכל תחנה שאני מבקרת בה עם ילדיי- בבית מרקחת, אצל אחיות ורופאים, במשרד שמאיר פנים ולא משנה מתי אני מגיעה ובאיזה נושא, כולם מלאי סובלנות ואדיבות. תודה גדולה".
בהמשך הסיור ביקרו במרפאת כללית שנפתחה עבור כ-110 חולים המפונים מהדרום בעלי צרכים מיוחדים במלון החלמה ירמיהו 33 של יד שרה ובמרפאת כללית בקרית משה, שבדומה למרפאת כללית מעוז קלטה ומעניקה טיפול רפואי לשוהים בבתי המלון בסביבה.
בסוף הסיור הגיעו למלון יערים שכללית הקימה בו מרפאה עבור כ-900 מפונים מהדרום כבר ביום השני למלחמה.
לאורך כל הסיור, היה חשוב למנכ״ל והסמנכ״לית להכיר את הצוותים הרפואיים במחוז. להכיר ולשמוע על עשייתם בתקופה המאתגרת. מירב גוט, סמנכ״לית וראש חטיבת הקהילה ציינה את ההתארגנות המצוינת, מהירה ומקצועית של מחוז ירושלים בשעת חירום והוסיפה :״התרגשתי לשמוע את המטופלים שמספרים על השירות המצוין שהם מקבלים במרפאת המחוז ואני רוצה להודות לכל אחד מכם״.
ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים, שיבח את ההירתמות של העובדים במחוז להמשיך ולפעול בחירום כמו בשגרה למרות כל האתגרים: "זכינו באנשים מקצועיים עם לב ענק".

בתמונות:
תמונה ראשית: אלי כהן, מנכ"ל כללית (במרכז התמונה) עם ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים (השני משמאל) במרפאת כללית שהוקמה עבור המפונים בעלי צרכים מיוחדים במלון ההחלמה ירמיהו 33 של יד שרה. בתמונה מימין לשמאל: ד"ר ורד ישראלי, מירב גוט (סמנכ"לית וראש חטיבת הקהילה בכללית), ד"ר לדרר, האחות שני לובטון, אלי כהן, משה כהן (מנכ"ל יד שרה), ארז לוי וד"ר אלון לבנה. מקדימה האחות ברכה אשוש.

תמונה שנייה: ארז לוי (הראשון משמאל) עם אלי כהן (השני משמאל) בביקור במרפאת כללית מעוז.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות