חדשותירושלים

שתי תקיפות חמורות של עובדי תחצ

איגוד ועדי התחבורה: *הימים הקשים האלה, בהם התחבורה הציבורית מהווה עורק חשוב ביציבות החברה הישראלית, מהווים הזדמנות למשרד התחבורה לתקן עוול ולהכיר בעובדי התחצ כעובדי ציבור

בחיפה- נוסע שסירב לשלם היכה פקח
בירושלים – נהג רכב פרטי היכה נהג אוטובוס וגרם נזק לאוטובוס

פקח במטרונית בחיפה המופעלת ע"י חברת סופרבוס הותקף אתמול (27.11.23) סמוך לגשר פז בעיר. הפקח עלה על קו 5 בשכונת הדר, וביקש לראות אישור תיקוף מנוסע. הנוסע סירב לשלם. הפקח הזמין ניידת כנדרש והנוסע בתגובה קילל אותו. בתום עבודתו בקו, ירד הפקח ועימו הנוסע, שתקף אותו באגרופים ונמלט. תלונה הוגשה במשטרת חיפה.

ר' הנהג שהותקף- " אנחנו רגילים כבר לקללות, בעיקר על רקע גזעני כערבים ולומדים לשתוק. בשבועיים של המלחמה הקללות החריפו ואנחנו ממשיכים לעשות את העבודה שלנו. נדמה היה שכבר יצרנו שגרה והדברים התיצבו. אבל תקיפה שלנו באלימות היא חציית גבול. לא יכול להיות שהעבודה שלנו היא עבודה מסכנת חיים".

בירושלים, בקו 92 של חברת סופרבוס, בעקבות וויכוח בין נהג רכב פרטי לבין נהג האוטובוס יצא נהג הרכב הפרטי מרכבו וירק על הנהג דרך חלון הנהג. אח"כ נטל התוקף מקל עלה לאוטובוס, הכה את הנהג וגרם נזק לאוטובוס. תלונה תוגש במשטרת ירושלים.
איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים): "כולנו עוברים ימים קשים, אך האלימות באוטובוסים כמנהגה. אנו קוראים למשרד התחבורה להתעורר- באווירה המתוחה ממילא נדרשת קריאה להרגעת הרוחות בתחצ. חשוב עוד יותר לממש את המימון שהובטח להגנה על עובדי התחצ וכמובן- להכיר סוף סוף בעובדי התחצ-הראשונים להתגייס ולהקפיץ אנשי מילואים ומפונים- כעובדי ציבור. לא נתפשר על כך- מדובר בעתיד התחבורה הציבורית בישראל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות