חדשותבית שמש

כשבוע אחרי שהתמוטט, פגש האברך את המתנדבים שהצילו את חייו

ר' עמרם בינט, אברך צעיר כבן 40 שהתמוטט בפתאומיות בביתו, זכה לקבל את חייו במתנה הודות למאמצי ההחייאה של מתנדבי 'צוות הצלה' שהגיעו במהירות והצילו את חייו

באירוע צנוע שנערך אמש בבית שמש, נסגר מעגל מרגש של הצלת חיים. ר' עמרם, אברך צעיר שקיבל את חייו במתנה בזכות תושייתם של מתנדבי 'צוות הצלה', כינס את משפחתו ומעגל חבריו הקרובים, כדי להודות למלאכים שהיו שותפים לנס הפרטי שלו.

"הפעם הקודמת שהייתי כאן בבית, היתה לפני פחות משבוע כשקיבלנו קריאה על אברך צעיר בן 40 שהתמוטט בביתו", סיפר בהתרגשות שלום שטרנגולד, מתנדב צוות הצלה שהיה הראשון להגיע לזירת האירוע. "כשהגעתי לבית, מצאתי את עמרם שוכב כשהוא ללא דופק וללא נשימה, חיברתי את מכשיר דפיברילטור שברשותי שהמליץ על מתן שוק חשמלי. בנתיים הצטרפו למאמצים מתנדבי צוות הצלה נוספים שביצעו עיסויים ופעולות החייאה נוספות, עד שבחסדי שמיים חזר הדופק". האברך הצעיר שלא סבל קודם לכן מבעיות רפואיות, פונה במהירות לבית החולים הדסה עין כרם שם שב להכרה בס"ד, ובאורח פלא התאושש במהירות וחזר לביתו ולחיק משפחתו תוך פחות משבוע.

ירמי קלפהולץ, חובש בכיר ב'צוות הצלה' שהיה בין הראשונים להגיע והשתתף בפעולות ההחייאה שיתף את הנוכחים: "קשה לתאר את ההתרגשות שאוחזת בנו כשאנו רואים ומשוחחים עם הר' בינט. לצערנו הרב אנחנו נתקלים בלא מעט מקרי החייאה. לא תמיד אנו מצליחים במאמצי ההחייאה, וגם כאשר מצליחים לא תמיד המטופל חוזר לעצמו, אבל הפעם בס"ד, המענה המהיר, פעולות ההחייאה ומתן השוק החשמלי במהירות שיא, הביאו לכך שברוך השם לא נגרם לו נזק, ואנחנו ממש שמחים ונרגשים לראות אותו חי ונושם ועומד ומדבר ומחייך."

בסעודת ההודיה המרגשת, ביקש ר' עמרם להודות באופן אישי למתנדבי 'צוות הצלה' המסורים שנטלו חלק במאמצי ההחייאה. "אני עומד לפניכם היום בריא ושלם רק בזכות התושיה שלכם" הודה האברך למתנדבים בקול חנוק מדמעות "לולא המאמץ העיקש שלכם להשיב אותי לחיים, ולולא מהירות הטיפול והדפיברלטור אשר אני מחזיק בידי, ילדיי היו נותרים יתומים חס וחלילה".

"סיפורים שכאלה נותנים לנו דחיפה חזקה להמשיך להציל חיים יקרים", סיכמו המתנדבים. "זה נותן לנו כח להמשיך הלאה למסור את הזמן והכוח שלנו להצלת חיים, ונותן כח רב גם לנשות וילדי המתנדבים שנשארים לא אחת בבית, בזמן שאביהם יוצא בבהילות לאירועים, בימים של חול, בלילות, בשבתות ובחגים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות