חדשותירושלים

גבעת מרדכי: פעוטה נעלה את עצמה לבדה ברכב וחולצה בשלום על־ידי מתנדבי ידידים

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים, שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב אביעד שבשכונת גבעת מרדכי, בירושלים

תום שטפל, מוקדן צוות תיכונים, קיבל את השיחה והזעיק את המתנדבים באזור. דניאל שקלים, סג"מ צוות מערב ירושלים, יונה אנגל, מתנדב יחידת האופנועים, משה אהרן ושי מזרחי, מתנדבי צוות דרום ירושלים, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו את הפעוטה בשלום וללא גרימת נזק לרכב.

דניאל מספר: "כשהגעתי למקום מצאתי את האמא כשמסביבה המולת אנשים. מתברר שהתינוקת שיחקה עם המפתח ונעלה את עצמה כשהיא לבדה ברכב, בעת שאמהּ יצאה להביא את אחיה ממוסד הלימודים. בפעולה מהירה, כשמתוך הרכב נשמעים בכיות התינוקת, פתחנו את הדלתות והוצאנו אותה כשהיא בריאה ושלמה".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות