חדשותירושלים

רמת שרת: תינוקת ננעלה ברכב וחולצה בשלום על־ידי מתנדבי ידידים • "זכות אחדות כלל הכוחות תביא לנצחון עם ישראל"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת ארבעה חודשים, שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב קדיש לוז שבשכונת רמת שרת, בירושלים

יעקב חנינה ומאור ישראל זאנה – מתנדבי צוות מערב ירושלים, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו את התינוקת בשלום וללא גרימת נזק לרכב.

מאור מספר: "כשהגעתי למקום מצאתי את יעקב בפעולה מאומצת, בניסיון לפתוח את הדלתות. מאחר ומדובר בדגם רכב שנעול בוואקום, חתרתי במקביל להגיע ולשלוף את המפתח שהיה מונח בפנים. במאמץ ובנחישות, בגיבוי ושיתוף כלל הכוחות שהוזעקו למקום, הצלחנו לפתוח בזריזות את הרכב ולהוציא את התינוקת, כשהיא בריאה ושלמה. תחושתי שבפרט בתקופה מאתגרת זו, שילוב הזרועות של כלל ארוני החירום וההצלה התעצם והתהדק. ללא ספק, זכות האחדות תביא לניצחון עם ישראל".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות