ניוזים חמיםחדשותבריאות

יו״ר דירקטריון כללית, האלוף (במיל׳) יוחנן לוקר בביקורו אתמול במרפאות כללית באזור ירושלים: ״אתם, העובדים היקרים, חלק מהפאזל של הניצחון שיגיע!״

ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים: "למחוז ירושלים הגיעו מעל 6,000 מפונים מעוטף עזה ומשדרות ועתידים להגיע עוד כ-12,000 מפונים מאזור הצפון. הקמנו ראשונים מרפאה של כללית בכל מקום שהיו זקוקים לנו ואנחנו מעניקים שירות רפואי מקיף לכל אדם"

יו"ר דירקטוריון כללית, האלוף (במיל') יוחנן לוקר, ביקר אתמול במחוז ירושלים, בליווי מנהל מחוז ירושלים, ארז לוי, חברי הנהלת המחוז וזהבית חזן, מזכירת הדירקטוריון. את הבוקר התחיל היו״ר בביקור תנחומים אצל שתי עובדות המחוז ששכלו את בניהם במלחמה. בצהריים הגיע לביקור במרפאת כללית בקרית משה ונפגש אישית עם כל אחד מהעובדים, שאל לשלומם והודה על פעילות המקצועית ״אנחנו במלחמה ועובדה שאתם נותנים שירות בתקופה זו, מסב לי גאווה גדולה. אתם עושים את זה במקצועיות גדולה ומייצרים שפיות שהיא חלק מהחוסן הלאומי שיביא לניצחון.״ במרפאת קרית משה התרשם רבות מפעילות השמרטפיה הפועלת במקום עבור ילדי העובדים . אחת מתוך 16 שמרטפיות הפועלות במחוז ירושלים ומאפשרות לעובדי המחוז להמשיך בעבודתם השוטפת והחשובה.

בסוף היום הגיע היו״ר למרפאת כללית שהוקמה במלון ״יערים״ עבור מפוני עוטף עזה. במרפאה נפגש עם צוות רפואי של כללית, מתנדבים במרפאה למד על עשייתם ועל הרחבה והתאמת השירותים באזור לצרכים המשתנים של המפונים.
ארז לוי , מנהל המחוז, שליווה את היו״ר בביקור אמר כי הוא גאה מאוד בצוותים הרפואיים שראשונים להירתם לכל משימה עבור המפונים ולתת מעצמם ומזמנם במאמץ המלחמתי:״למחוז ירושלים הגיעו מעל 6,000 מפונים מעוטף עזה ומשדרות ועתידים להגיע עוד כ-12,000 מפונים מאזור הצפון. הקמנו ראשונים מרפאה של כללית בכל מקום שהיו זקוקים לנו ואנחנו מעניקים שירות רפואי מקיף לכל אדם."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות