חדשותירושלים

גרם נזק לרכב בחניון בית החולים בעת שהיה מאושפז וגנב אופניים חשמליים יוקרתיים

פעילות חקירתית מהירה של שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים, הובילה למעצרו סמוך לירושלים של חשוד, תושב בית שמש בשנות ה-50 לחייו, והוא הועבר לחקירת המשטרה. בהמשך הוא יובא בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

בימים האחרונים הוגשה תלונה מקוונת למשטרה בה נטען כי בתאריך 24.9 נגרם נזק במזיד לרכב על ידי אדם חשוד, בעת שהרכב חנה במתחם בית החולים הדסה עין כרם. מבדיקת המקרה עלה כי חשוד שחלף בסמוך לרכב החונה, הרים אבן משתלבת מצד הדרך והשליך אותה על שמשת הרכב האחורית וגרם בכך לניפוצה.

מיד עם קבלת התלונה, פתחו חוקרי תחנת מוריה בחקירה תוך איסוף ממצאים שונים במטרה לאתר את זהות החשוד במעשה ולחוקרו בגין מעשיו.

בתוך כך, אמש התקבלה תלונה במשטרה על גניבת אופניים חשמליים בשווי אלפי ש"ח מתוך בית בשכונת קריית מנחם בירושלים. חקירת המקרה וממצאים שנאספו, קשרו בין שני המקרים ובפעולות חקירה נוספות שנעשו, נודע זהותו של החשוד במעשים והוא נעצר על ידי שוטרי תחנת בית שמש לאחר שאותר בעיר.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת מוריה שבמסגרתה אף אותרו האופניים החשמליים שנגנבו. בחקירתו עלה כי החשוד שהה במועד הרלוונטי בבית החולים לצורך טיפול רפואי שלאחריו עזב את המקום ועל פי החשד, בדרכו לבית שמש גנב את האופניים שאותרו.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש הפוגעים בביטחון הציבור ורכושו, תאתרם ותפעל למיצוי דין עמם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות