ניוזים חמיםחדשותבית שמש

אירועי החירום בחג: שריפה בדירה, חנק של בן שנתיים וחבלה בראש מאופניים

איחוד הצלה: כ-35 מקרי החירום במהלך יום כיפור בכל שכונות העיר והסביבה

התקבלה קריאה על שריפה בדירה בקריה החרדית כונן החג מהשכונה מוישי שוורץ שהגיע למקום החל לפנות את הדיירים מהבניין, יחד עם הכונן שלוימי קאפ וצוות הכיבוי הם חילצו מספר משפחות עם ילדים, וב"ה הארוע הסתיים ללא נפגעים בנפש.

אחר הצהריים התקבלה קריאה על ילד כבן שנתיים שנחנק בשכונה בעיר הוותיקה, הכוננים אסי טרוזמן ויחיאל רוזנברג שהגיעו למקום העניקו לילד סיוע רפואי ראשוני מציל חיים, כשלאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים כששם הוא פלט עגיל.

לאחר מכן התקבל מקרה בוותיקה של ילדה כבת 11 שנפצעה כתוצאה מנפילה מאופניים, המתנדבים העניקו לילדה סיוע רפואי והיא פונתה להמשך טיפול בבית החולים עם חבלת ראש.

עוד מקרים רבים ומגוונים בהם התייבשות, יולדות, עילפון בבית כנסת ועוד טופלו על ידי חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מגזרת בית שמש במהלך יום כיפור.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות