ניוזים חמיםחדשות

יום השיבוש: עימותים בין מפגינים לשוטרים, עם מעצרים בכביש 443 ליד מודיעין וסיכול הבערת צמיגים סמוך למכבים

המשטרה עצרה כעת 5 חשודים בהפרת הסדר הציבורי בכביש 443 סמוך למודיעין. מוקדם יותר, המשטרה חשפה סמוך למכבים התארגנות מוחים כשברשותם צמיגים שיועדו עפ"י החשד להפרת הסדר הציבורי

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון קיים אמש הערכת מצב מיוחדת במסגרתה הנחה את מערך המודיעין והמבצעים, להפעיל את כלל האמצעים והיחידות, לשם שמירה על בטחון הציבור ושגרת החיים, לרבות מניעת שיבושי תנועה והפרת הסדר הציבורי.
בתוך כך, הבוקר חשפו השוטרים בגזרת מודיעין קומץ מפגינים ביער הסמוך למכבים, שברשותום למעלה מעשרה צמיגים. השוטרים סיכלו את שיבוש התנועה והסדר הציבורי, תוך החרמת האמצעים ותיעוד הנוכחים בהתאם.
**
במסגרת ההיערכות המבצעית והמודיעינית שהנחה מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון לשמירה על בטחון הציבור ושגרת החיים, לרבות מניעת שיבושי תנועה והפרת הסדר הציבורי, עצרו כעת שוטרי תחנת מודיעין 5 חשודים בהפרת הסדר הציבורי בכביש 443. בתוך כך, מערך השוטרים תוגבר במקום לפינוי כלל המוחים ופתיחת ציר התנועה מחדש.
צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות