ניוזים חמיםחדשותירושלים

שני מקרי תקיפת נהגים בגז מדמיע

אחד הנהגים המותקפים "הרגיש כמו פעולה מתכוננת". נוסעים באוטובוס ורוכבים על קורקינט תכננו לפגוע הערב בנהג. תנועת האוטובוסים של חברת סופרבוס מרמות הופסקה לאחר שנהגים סירבו לעלות לקו. איגוד התחבורה בכוח לעובדים: עומדים מאחורי הנהגים. דם הנהגים לא יהיה הפקר.

נהג אוטובוס בקו 62 של חברת סופרבוס בירושלים, הותקף הערב בגז מדמיע בשכונת רמות. סמוך לסיום הקו, החלו צעירים על קורקינט לשבש את תנועת האוטובוס "לחתוך" את הנהג ולגרום לו להאט. כשביקש מהם הנהג שיפנו את הדרך נענה בקללות. אל רוכבי הקורקינט הצטרפו שני נוסעים שהחלו לקלל ולבסוף גם לרסס את הנהג בגז מדמיע. התוקפים נמלטו. הנהג נפגע בפניו ובעיניו. לא היו נוסעים נוספים על האוטובוס.
במקרה תקיפה דומה, בקו 72 נחבל הנהג מתקיפת גז מדמיע ונדרש לפינוי באמבולנס.
בעקבות המקרים, סירבו נהגים בחברת סופרבוס ברמות (מסוף מירסקי) להמשיך ולנהוג.
ר' הנהג שהותקף: " אנחנו בסה"כ רוצים לשרת את הציבור , אין סיבה שנסיים יום עבודה חבולים ופצועים? נמאס מהשגרה הזאת. הרגשתי הערב שמדובר ממש בפעולה מתוכננת. לא סביר ש"במקרה" יש לנוסעים גז מדמיע בתזמון מושלם עם נוסעי הקורקינט ששיבשו את התנועה.
איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: הפחד לחייהם גרם לנהגים לעצור את הקווים. עד כדי כך הדרדר הביטחון האישי של הנהגים. משרד התחבורה התחייב לטפל באלימות באוטובוסים, לא ברור למה מחכים. לרצח ראשון של נהג? ללא אבטחה בקווים מועדים לפורענות, ללא ענישה מחמירה לפוגעים בנהגים והכרה בעובדי התח"צ כעובדי ציבור לא ישתנה דבר! לא נהסס להשתמש באמצעים הארגונים העומדים לרשותנו, לרבות השבתת קווים, אם לא יחול שינוי מהותי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות