ניוזים חמיםחדשותירושלים

נפגעו ממכתזית ויקבלו חמישים אלף שקל ממשטרת ישראל

הזוג החרדי שולמן שנפגעו ממכתזית שפגעה בהם בכינון ישיר יקבלו ממשטרת ישראל פיצוי כספי משמעותי. בד בבד מפעיל המכתזית הודח ממשרתו

הישג לארגון בצלמו
לפני חצי שנה טיילו בני הזוג הפנסיונרים הדס ואליעזר שולמן בירושלים. לפתע עברה במקום מכתזית שהייתה בדרכה להפגנת חרדים ופגעה בהם ישירות. הזוג נפל,נחבל ופונה לבית החולים.
בסיוע ארגון בצלמו, באמצעות עו"ד מיכאל ליטווק הגישו הזוג תביעת ענק במשטרה.
הערב חתמו הצדדים על הסכם פשרה בו יוענק להם חמישים אלף שקל כפיצוי, בנוסף נמסר שמפעיל המכתזית שפעל בניגוד להנחיות לא יחזור לתפקידו.

עורך הדין מיכאל ליטווק מסר:
"אני מברך על הסכם הפשרה. המשטרה שגתה באופן חמור כשפגעה במרשיי, בני הזוג שולמן. לצערי, המשטרה לא לקחה אחריות מיידית, לא התנצלה בפני הזוג או פיטרה את המפעיל ולכן נאלצנו להגיש תביעה אזרחית. אני שמח על כך שהפרקליטות השכילה לקחת אחריות על הפגיעה החמורה, להגיע לפשרה ולהעניק פיצוי משמעותי. אני מצר על סגירת התיק במח"ש וערעור על כך יוגש בקרוב. אני קורא לכל אדם שנפגע מהמשטרה לא לוותר ולהגיש תביעה אזרחית, רק בדרך זו נמגר את האלימות המשטרתית".

שי גליק, מנכ"ל "בצלמו", מסר:
"משטרת ישראל צריכה להבין שעליה לתת יחס שווה לכלל האזרחים. לצערי אנחנו רואים שוב ושוב מקרים של פגיעה משטרתית בחפים מפשע כולל מבוגרים ונוער רק בגלל שהם חרדים או מתנחלים. הדבר הזה חייב להיפסק ואם משטרת ישראל לא תבין את זה דרך המוח והנחיות השר לביטחון לאומי, היא תצטרך להבין את זה דרך הכיס".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות