ניוזים חמיםחדשותירושלים

שערי חסד: תינוק כבן שלושה חודשים ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום. "העברתי את הנוסע למונית אחרת והתפנתי לטפל במקרה"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שלושה חודשים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב ענתבי בשכונת שערי חסד, ירושלים

חיים פריש, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והזעיק את המתנדבים. לינור אריאל, רותם חדד, ישראל סגל, אוריאל בונלי, אריאל סבח ויוסף שמידט, מתנדבי הסניף, יחד עם יונה אנגל, מנהל הדרכות במחוז ירושלים, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

אריאל לינור מספר: "תוך כדי עבודתי כנהג מונית, עם לקוח באוטו, קפצה לי על מסך הרכב קריאת החירום. העברתי את הנוסע, בהסכמתו, למונית אחרת והתפנתי לטפל במקרה. מדובר ברכב בעל נעילה מורכבת, ובשיתוף פעולה של כלל המתנדבים הצלחנו לדוג את מפתחות הרכב ממקום מחבואם, על פי הכוונתה של האמא. אני שמח שהצלחנו לחלץ ומנענו אסון."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

קרדיט ידידים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות