ניוזים חמיםחדשותירושלים

ביצע מעשים מגונים לעיני נערה שחלפה סמוך לגן ציבורי ונעצר על ידי השוטרים כשרוכסן מכנסיו פתוח

שוטרי הסיור של תחנת בית שמש במחוז ירושלים הוזעקו אל רחוב נחל דולב בעיר, זאת לאחר שהתקבל דיווח על חשוד שנמצא במקום וביצע מעשים מגונים לעיני נערה שחלפה סמוך לגן שעשועים

בהגעת השוטרים, אותר החשוד בסמוך, כשרוכסן מכנסיו פתוח, וטען בפני השוטרים כי הוא מתגורר בירושלים ומסתובב להנאתו במקום. בירור מעמיק העלה כי מדובר דווקא בתושב העיר בית שמש בשנות ה-20 לחייו ושמתגורר לא הרחק.

החשוד שנעצר על ידי שוטרי הסיור הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר, המשטרה תבקש  להאריך את מעצרו בבית המשפט לטובת השלמת החקירה בעניינו.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד חשודים המעורבים בעבירות הפוגעות בביטחונו של האזרח, בדגש לעבירות מין ומעשים הקשורים בכך, תוך חקירתם המקצועית ומיצויה במטרה להגיע לחקר האמת והבאתם לדין בהתאם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות