ניוזים חמיםחדשותירושלים

המאבק באלימות בחברה הערבית: בגלל ויכוח, בן 17 דקר ברחוב צעיר אחר במזרח ירושלים ונעצר לחקירה במשטרה, מעצרו הוארך

התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על צעיר שהותקף ונדקר באזור רחוב סולטאן סולימאן בירושלים בפלג גופו העליון. כתוצאה מהדקירה הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

מיד עם קבלת הדיווח, הוזעקו למקום לשוטרים והחלו בסריקות ופעולות חקירה נוספות לאיתור החשוד במעשה. עד מהרה נחשפה זהות החשוד, והתברר לחוקרי המשטרה כי הרקע למעשה הוא פלילי.

כבר באותו הערב נעצר החשוד במעשה (בן 17, תושב ג׳בל מוכבר) לחקירה בתחנת שלם של מחוז ירושלים. עפ״י החשד, בעקבות ויכוח שהיה בין המעורבים שלהם היכרות מוקדמת, הגיע החשוד מצויד בכלי חד לאזור. לאחר שאיתר את הקורבן (קטין תושב במזרח ירושלים), רדף אחריו ודקר אותו בפלג גופו העליון. לאחר מכן נמלט מהמקום עד שנעצר לחקירה.

מעצרו של החשוד בדקירה הוארך בבימ״ש עד לתאריך 30.5, והחקירה במשטרה נמשכת במטרה למצות עמו את הדין.

משטרת ישראל תמשיך להיאבק באלימות החמורה בחברה הערבית ובכל מקום אחר, למצות את הדין עם עבריינים אלימים ולשמור על שלום הציבור ובטחונו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות