ניוזים חמיםחדשות

הפנינג דובדבנים ופירות יער בכפר עציון

לצד מטעי הדובדבנים גדלים גם פטל ואוכמניות ובשיתוף פעולה בין בית הספר שדה כפר עציון לבין אנשי הקיבוץ במהלך החודש הקרוב ייערך פסטיבל קטיף שיכלול אפשרות לקטיף עצמי, קטיף של משפחות וקטיף לקבוצות. בנוסף ציבור הקוטפים מוזמן לקחת חלק בבישולי שדה, פינות יצירה, הסבר על אזור גוש עציון, הצגות על חקלאות ועוד.

מטעי הדובדבנים ופירות היער של כפר עציון הפכו לשם דבר בעקבות המתיקות שלהם ותהליך ההבשלה שנובע גם מהגובה הרב בו הם גדלים שמתנשא מעל ל900 מטר. הגובה הרב מבטיח לאורך רוב השנה ימים קרירים מה שמשר את הפרי על העץ מעניק לו אורח חיים ובשלות מלאה.

הקטיף העצמי יתקיים החל מתאריך 21/5/23 ועד 30/6/23 למעט שבתות. בימים ב', ה' בשעות 16:00-19:30 ובימי ו' בשעות 9:00-15:00 – בנוסף לקטיף העצמי יערך בשטח גם ההפנינג בשת"פ ביה"ס שדה.

עלות לאדם 29 ₪ – העלות כוללת קטיף ואכילה בשטח המטע. ניתן לרכוש בנפרד אריזות למילוי עצמי של דובדבנים לקחת הביתה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות