ניוזים חמיםחדשותירושלים

ירושלים: סיוע מרגש לפנות בוקר,  מתנדב ידידים חילץ טבעת מאצבע ידה של אישה "הצלחתי לחתוך את הטבעת במיומנות, ולשחרר את האצבע"

התקבלה קריאה לא שגרתית במוקד ידידים, אודות אישה בהריון שנזקקה לסיוע בחילוץ הטבעת שעל אצבע ידה, בבית המלון לב ירושלים, ברחוב עליאש בירושלים

מיד עם קבלת הקריאה בקבוצת החירום, נענה אליה דניאל שקלים, סג"מ סניף מערב ירושלים. בעבודה זהירה, במיומנות, וביצירתיות, הצליח דניאל לחלץ את הטבעת מאצבעה של האישה בבטחה ובשלום.

דניאל מספר: "התעוררתי לצליל הודעת החירום מהנייד שלי. השעה היתה ארבע לפנות בוקר, התלבשתי ומיהרתי למקום האירוע. כשהגעתי ראיתי אישה בהריון מתקדם, כשהטבעת לוחצת על האצבע שלה, שהתנפחה מאוד וגרמה לה לכאבים. התחלתי בנסיון להוצאת הטבעת מהאצבע באמצעות כלים ייעודיים שונים, תוך שאני נזהר שלא לגרום לפציעתה. כעבור מספר דקות הצלחתי לחתוך את הטבעת במיומנות ולשחרר את האצבע, מבלי לגרום נזק או חבלה. הבעל שעמד כל העת בסמוך, הודה לי ושיבח את התושיה והסיוע המקצועי. בשבילי זה היה אירוע מאתגר במיוחד, שהרי לא בכל יום מזדמן סיוע שכזה בשעה שכזו".

בכל מקרה של חילוץ חירום, יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות